بازیگران اصلی زیست‌بوم حمل‌ونقل ریلی زیر یک سقف

کمیته ریلی ستاد توسعه فناوری های فضایی و حمل و نقل پیشرفته معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، در تلاش است تا حلقه ارتباط موثر میان بازیگران زیست بوم حمل و نقل ریلی را در کشور ایجاد کند.

به گزارش گروه علم وفناوری ایسکانیوز، کمیته ریلی ستاد توسعه فناوری های فضایی و حمل و نقل پیشرفته معاونت علمی، یکی از مهم ترین اهداف خود برای شکل گیری زیست بوم ریلی در کشور را برقراری ارتباط موثر بین بازیگران عرصه ریلی و گردهم آوردن افراد موثر و ذینفع در این عرصه قرار داده است.

بر همین اساس، این کمیته که از سال گذشته کار خود را در ذیل ستاد توسعه فناوری های فضایی و حمل و نقل پیشرفته معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری آغاز کرده، اقدام به برگزاری جلسات مشترک با همه بازیگران این عرصه کرده است تا با ایجاد این ارتباط موثر، راه های توسعه این صنعت حیاتی در کشور را بررسی کند.

مدرن سازی و هوشمندسازی ناوگان حمل و نقل ریلی کشور با بهره گیری از قابلیت ها و توانمندی های شرکت های دانش بنیان و شتاب دهنده ها، زمینه رشد و توسعه اقتصادی را در بازارهای داخلی و خارجی فراهم می کند که این کار تنها با هم افزایی و همکاری همه دستگاه های ذیربط در این عرصه امکانپذیر خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1002080

وب گردی

وب گردی