درآمد 5 میلیارد تومانی دانشگاه آزاد اسلامی از اماکن ورزشی

سرپرست اداره کل تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی، گفت: حدود 5 میلیارد و 600 میلیون تومان از اماکن ورزشی درآمد‌زایی داشتیم و‌ به دنبال این هستیم این درآمدزایی را به ورزش بازگردانیم.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، کمال جوانمرد در حاشیه نشست هم‌اندیشی مسئولان تربیت بدنی استان ها که صبح امروز در هتل فرهیختگان برگزار شد، با انتقاد از اقدام اخیر ترامپ علیه سپاه پاسداران گفت: ما تروریست نیستیم و این عنوان متعلق به کسانی است که تروریست را به وجود آورده‌اند. ترامپ در زمانی سپاه را در لیست تروریست قرار داد که تمامی نیروهای آن مشغول امداد رسانی همه جانبه در مناطق سیل زده هستند. ما ترامپ را برای این اقدام ناجوانمرانه‌اش محکوم می کنیم.

وی افزود: بحث ناپل ایتالیا و المپیک ۲۰۲۰ بحث مهمی است که در اولویتمان قرار دارد.

سرپرست اداره کل تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: ۶۲ نفر از اعضای خانواده دانشگاه آزاد اسلامی در مسابقات جاکارتا مدال دریافت کردند،‌ این در حالی است که۷۰ درصد کاروان ایران از دانشگاه آزاد بودند.

وی با اشاره با تاکید بر کاهش بودجه امسال اظهار کرد: بودجه تربیت بدنی نسبت به سال گذشته نصف شده بود؛ اما در بخش های قهرمانی، همگانی و حرفه ای عملکرد بسیار خوبی داشتیم.

جوانمرد با اشاره به پتانسیل مدارس سما گفت: مدارس سما دانشگاه آزاد اسلامی از پتانسیل ها و زیر ساخت‌های مناسبی برخوردار است و ما قصد داریم از این زیرساخت ها استفاده کنیم. از انجمن ها خواستیم که فرایندی را در نظر بگیرند تا بتوانیم طی ۴ سال آینده، لژیونرهای ورزشی تربیت کنیم.

وی تاکید کرد: هر مسابقه ای که در فیزو و‌ یونیورسیاد برگزار شود، شرایط را برای حضور‌ دانشگاه آزاد اسلامی در آن فراهم خواهیم کرد.

سرپرست اداره کل تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به لزوم هماهنگی بیشتر اداره کل تربیت بدنی با فدراسیون ها خاطرنشان کرد: امسال می‌ توانیم بالای ۳۰ تیم ورزشی تشکیل دهیم و در مسابقات لیگ برتر شرکت کنیم. باید با فدراسیون‌ ها هماهنگ تر شده و در مسابقات با قدرت حاضر شویم.

وی با اشاره به جزئیات درآمدزایی از اماکن ورزشی بیان کرد: 5 میلیارد و 600 میلیون تومان از اماکن ورزشی درآمد زایی داشتیم و‌ به دنبال این هستیم این درآمدزایی را به ورزش بازگردانیم، همچنین قول گرفته‌ایم که بخشی از این پول به بدنه خود ورزش تعلق گیرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1002102

وب گردی

وب گردی