حضور دانشجویان بسیجی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت در مناطق سیل زده لرستان

همگام با همدلی دیگر مردم ایران اسلامی با سیل زدگان ایران اسلامی، جمعی از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت با حضور در منطقه پل دختر استان لرستان، به یاری سیل زدگان رفتند.

به گزارش ایسکانیوز از واحد رشت، حامد نجاتی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت با اعلام این خبر گفت: دومین گروه از دانشجویان حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت جهت کمک و یاری رساندن به سیل زدگان استان لرستان به این مناطق اعزام شدند.

وی ادامه داد: این دانشجویان به مدت ده روز در روستای معمولان منطقه پل دختر استان لرستان حضور خواهند داشت که در طی این ده روز علاوه بر کمک به لایروبی از مناطق مسکونی و باز کردن راه های ارتباطی، به آسیب دیده گان خدمات عمرانی و فنی ارائه خواهند داد.

نجاتی تصریح کرد: ماموریت این گروه از دانشجویان اعزامی، ایجاد سد شنی جلوی رودخانه و ایجاد راه در رو برای آب های بر روی زمین مانده و همچنین جهت جلوگیری از طغیان رودخانه و تخریب منازل و خطوط گاز و آب بوده است.

مسئول بسیج دانشجویی واحد رشت خاطر نشان کرد: در مرحله اول با اعزام تیم 20 نفره از دانشجویان بسیجی این واحد دانشگاهی و حضور در مناطق سیل زده استان گلستان ( منطقه سرپل شهر گنبد ) توانستیم در کنار دیگر گروه های امدادی، به هموطنان آسیب دیده از سیل، امداد رسانی کنیم.

وی افزود: مرحله سوم اعزام جهادگران(ویژه برادران) به مناطق سیل زده لرستان -پلدختر ظرف چندروز آینده آغاز می شودو در این ارتباط داوطلبین عزیز می توانند جهت شرکت در این سفر جهادی به دفاتر بسیج دانشجویی در دانشگاه مراجعه کنند.

انتهای پیام /

کد خبر: 1002108

وب گردی

وب گردی