یکی از پارامترهای پیشرفت هر منطقه، وجود دانشگاه است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدشهر گفت: یکی از پارامترهای پیشرفت هر منطقه، وجود دانشگاه در آن منطقه است و همچنین دانشگاه در هر منطقه ای موجب تغییر و تحولات خصوصاً در بعد فرهنگی می شود.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، به مناسبت اعیاد شعبانیه، سید ابراهیم دشتی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدشهر به همراه تعدادی از کارکنان و اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدشهر، با حضور در دفتر امام جمعه شهرستان فسا، اعیاد شعبانیه را تبریک گفت.

حجت الاسلام‌والمسلمین جمالی زاده، امام جمعه شهرستان فسا نیز ضمن تشکر از دانشگاهیان واحد زاهدشهر به خاطر اهمیت دادن به مسائل فرهنگی در کنار مسائل علمی گفت: یکی از پارامترهای پیشرفت هر منطقه، وجود دانشگاه در آن منطقه است و همچنین دانشگاه در هر منطقه ای موجب تغییر و تحولات خصوصاً در بعد فرهنگی می شود.

امام جمعه شهرستان فسا افزود: هماهنگی های خیلی خوبی بین امام جمعه، مردم، نماینده مجلس و همچنین ادارات و نهادهای شهرستان وجود دارد که این هماهنگی باعث موفقیت دانشگاه ها خواهد بود.

سید ابراهیم دشتی، رئیس واحد زاهدشهر نیز ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، توانایی ها وامکانات واحد زاهدشهر را بر شمرد و گفت: واحد زاهدشهر از پتانسیل های خوبی شامل کارگاه‌ها و آزمایشگاه‌های پیشرفته، اساتید و اعضای هیات علمی مجرب و متخصص و کارکنان پر تلاش و ساعی برخوردار است. تلاش هایی در خصوص جذب دانشجو و رشته های جدید صورت گرفته و رایزنی های لازم انجام شده که منوط به مساعدت همه دستگاه ها و ادارات شهرستان است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1002113

وب گردی

وب گردی