دانشگاه آزاد اسلامی برای کمک‌رسانی به مردم سیل‌زده احساس تکلیف کرد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان، گفت: سهم دانشگاه آزاد اسلامی در حادثه سیل بسیار خوب بود و برای کمک‌رسانی به مردم سیل زده احساس تکلیف کرد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، فرج‌اله براتی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان ظهر امروز (یکشنبه 25 فروردین‌ماه 98) در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران که در استانداری خوزستان برگزار شد، درباره اقدامات قرارگاه اظهار کرد: سهم دانشگاه آزاد اسلامی در حادثه سیل بسیار خوب بود و برای کمک رسانی به مردم سیل زده احساس تکلیف کرد.

وی افزود: مسئولان عالی دانشگاه آزاد اسلامی از زمان آغاز سیل تصمیم گرفتند که با توجه با رهنمودهای مقام معظم رهبری مبنی بر امداد رسانی به مناطق سیل زده، دستور تشکیل قرار گاه جهادی دانشگاه آزاد را صادر کنند و بر همین اساس دکتر رنجبر ریاست این قرارگاه را برعهده گرفت.

براتی ادامه داد: هدف از تشکیل قرارگاه جهادی دانشگاه آزاد این بوده است که کمک های ارائه شده به مردم سیل زده، هدفمند و سازماندهی شده باشد؛ دانشگاه آزاد از همان ابتدای آغاز سیل، در زمینه های مختلف از جمله توزیع غذا، آب معدنی و کنسرو و غیره اقدامات موثری انجام داد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان با اشاره به بازدید میدانی مسئولان دانشگاه آزاد از مناطق سیل زده گفت: به وسیله بازدید میدانی از مناطق سیل زده به این نتیجه رسیدیم که با مشکل درمانی مواجه هستیم و لذا تصمیم گرفتیم که مراکز درمانی را تحت عنوان «ایستگاه های سلامت» در مناطق سیل زده تاسیس کنیم.

وی درباره اقدامات امدادی واحد اهواز تصریح کرد: دانشگاه آزاد واحد اهواز نیز نزدیک به ۲۰ روز است که در پخت و تهیه غذا کمک می کند؛ همچنین با توجه به مشکلات درمانی منطقه تصمیم گیری شد که چندین دستگاه آمبولانس و تجهیزات پزشکی در منطقه حاضر باشد.

براتی در پایان تاکید کرد: دانشگاه آزاد استان خوزستان آمادگی هرگونه کمک به مناطق سیل زده را دارد؛ چرا که اصل علم آموزی را کمک رسانی به مردم می دانیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1002118

وب گردی

وب گردی