یگان‌های ارتش برای امدادرسانی به استان‌های جنوبی و شرقی آمادگی کامل دارند

سخنگوی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: یگان‌های ارتش در استان‌های کرمان، سیستان و بلوچستان، هرمزگان و خراسان‌های رضوی و جنوبی آمادگی کامل برای امدادرسانی به مردم این استان‌ها را دارند.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز،امیرسرتیپ دوم تقی‌خانی سخنگوی ارتش جمهوری اسلامی ایران در پی احتمال وقوع سیل و آب گرفتگی در برخی استان‌های جنوب و جنوب شرق کشور گفت: یگان‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران در استان‌های کرمان، سیستان و بلوچستان، هرمزگان و خراسان‌های رضوی و جنوبی آمادگی کامل برای امدادرسانی به مردم این استان‌ها را دارند.

وی افزود: بالگردهای هوانیروز و هوادریا، مرکز آموزش 05 کرمان به همراه تیپ‌های نیروی زمینی ارتش و همچنین یکان‌های پدافندی، هوایی و دریایی مستقر در استان‌های جنوبی، جنوب شرقی و شرقی با استفاده از تجهیزات لازم در آمادگی کامل به سر می‌برند.

تقی‌خانی به آمادگی یکان‌های ارتش از مدت‌ها قبل در پی پیش بینی وقوع سیل و آب گرفتگی در مناطق جنوب و جنوب شرق اشاره کرد و ادامه داد: یکان‌های بلیات ارتش هم‌اکنون در حال امدادرسانی هستند و به غیر از برخی کمک‌های ابتدایی، فعلاً نیازی به حضور گسترده ارتش در مناطق یاد شده نبوده اما در صورت ضرورت در اسرع وقت و با تمام توان همچون روزهای قبل در خدمت مردم عزیز خواهیم بود.

فارس

انتهای پیام/

کد خبر: 1002153

وب گردی

وب گردی