در قهرمانی‌های پرسپولیس بازیکنان نقش داشتند و سزاوارتر بودند نه من

برانکو ایوانکوویچ، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به دیدارهای تیمش تا پایان هجدهمین دوره لیگ برتر گفت که سرخپوشان برای کسب سومین قهرمانی پی‌درپی کار دشواری خواهند داشت.

به گزارش ایسکانیوز، برانکو ایوانکوویچ در حاشیه تمرین پرسپولیس در مورد پیروزی تیمش مقابل سایپا گفت: خیلی خوشحالم بابت این برد. نتایج برای ما یک مقدار خوب شد و به دردمان خورد. در بازی حساسی که داشتیم، خوب بازی کردیم و سه امتیاز را گرفتیم، اما هنوز دور هستیم از اینکه از قهرمانی‌مان مطمئن باشیم، چون پنج بازی مانده و 15 امتیاز است که هر بازی برای ما سخت و نامعلوم است، به این دلیل که همه دوست دارند قهرمان کشور را پایین بکشند. دیدید که ذوب‌آهن مقابل پیکان بدون پنج شش بازیکن خود بازی کرد.

هواداران ما را به سمت پیروزی روانه کردند
وی افزود: از دربی به بعد گفتم باید همه‌ی بازی‌ها را ببریم. بچه‌های ما هم عالی بودند و در بازی با سایپا نیز خوب بودند، اما به جای اینکه گل‌های بیشتری بزنیم و با خیال راحت پیروز شویم، این کار را انجام ندادیم، اما در نهایت پیروزی ما مسجل شد. البته باید از هواداران هم تشکر کنم که به خوبی ما را حمایت کردند و به طور کلی آنها ما را به سمت پیروزی روانه کردند که یک بار دیگر باید از آنها تشکر کنم.

از وقتی به پرسپولیس آمدم ذوب‌آهن را در اصفهان نبرده‌ایم
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره دیدار سخت تیمش با ذوب‌آهن در اصفهان اظهار داشت: از وقتی من آمدم، ذوب‌آهن را در اصفهان شکست نداده‌ایم. آنها خیلی خوب کار می‌کنند و نتایج‌شان در نیم‌فصل دوم کیفیت‌شان را نشان می‌دهد، هم نتایجی که در لیگ گرفته‌اند و هم نتایجی که در لیگ قهرمانان کسب کردند. قطعاً بازی سختی با آنها خواهیم داشت.

تا آخر فصل کار ما خیلی سخت است
برانکو در واکنش به این مسئله که فاصله تیمش در جدول با رقبا فاصله خوبی است، اما برنامه بازی‌ها سخت است و علیه پرسپولیس، گفت: تا آخر فصل کار ما خیلی سخت خواهد بود. همین هفته بازی خارج از خانه مقابل ذوب‌آهن داریم و بعد از آن بازی‌های خانگی با ماشین‌سازی و همین‌طور سپاهان، حالا بازی با تراکتورسازی به جای خود.

بازیکنانم می‌دوند و می‌جنگند اما مشکل دارند
وی در مورد مشکلات مالی باشگاه پرسپولیس در شرایط حساس موجود خاطرنشان کرد: این مشکل همه‌ی ماست. حتی بازیکنان هم مشکل دارند و در حالی که خوب بازی می‌کنند، می‌دوند و می‌جنگند، اما مشکل دارند. امیدوارم مشکل مالی باشگاه حل شود و اعضای هیئت مدیره جدید بتوانند راه حلی برای حل این مشکل داشته باشند.

فقط 3 نفر از اعضای هیئت مدیره باشگاه را می‌شناسم
برانکو در واکنش به این مسئله که برخی بازیکنان پرسپولیس گفته‌اند اعضای جدید هیئت مدیره باشگاه را نمی‌شناسند و بهتر است آنها عکس خود را برای بازیکنان بفرستند تا شناسایی شوند، اظهار داشت: احتمالاً کادر مدیریتی جدید هستند و بازیکنان آنها را نمی‌شناسند. به جز آقای عرب و آقای کاشانی شاید آنها کسی را نمی‌شناسند. من هم فقط این دو و آقای نبی را می‌شناسم.

برای عشق بازیکنان به هواداران هیچ رقمی نمی‌توان پرداخت کرد
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به اینکه به نظر می‌رسد باشگاه استقلال مشکلات مالی کمتری دارد و پرداختی‌های آنها به موقع صورت گرفته است، گفت: متأسفانه از این لحاظ آنها بالاتر از ما هستند. استقلال، سپاهان، تراکتورسازی و پدیده شرایط‌شان از این لحاظ خوب است. من هم شنیده‌ام که پول آنها به موقع پرداخت می‌شود و مشکلی ندارند، اما بازیکنان من عشق خودشان را به هواداران نشان داده‌اند و برای این عشق هیچ رقمی نمی‌شود پرداخت کرد.

در قهرمانی‌های پرسپولیس بازیکنان نقش داشتند و سزاوارتر بودند نه من
برانکو در واکنش به این مسئله که پس از صحبت‌های او در خصوص قراردادش با پرسپولیس جعفر کاشانی مصاحبه‌ای کرده و گفته است قهرمانی‌های این تیم ارتباطی با برانکو نداشته و حاصل کار مدیریتی بوده است و اینکه چنین اختلافاتی برای هواداران نگران‌کننده است، اظهار داشت: بله، من نقشی نداشتم. بازیکنان نقش داشتند و آنها سزاوارتر بودند. بازیکنان در کنار هواداران بیشترین نقش را داشتند. آقای کاشانی یکی از بازیکنان قدیمی ایران است که تجربه دارد. به آقایان طاهری و گرشاسبی هم کمک زیادی کرده و به آقای عرب هم می‌تواند کمک زیادی کند. طبیعی است که او می‌تواند اظهارنظر کند و فرقی ندارد او من را دوست داشته باشد یا نه، اما باید برای خاطر خدماتی که او به فوتبال ایران و پرسپولیس کرده ارزش قائل شویم.

تسنیم

انتهای پیام/

کد خبر: 1002177

وب گردی

وب گردی