معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نور

رئیس واحد نور در آیین تکریم و معارفه مسئولان قدیم و جدید بسیج دانشجویی واحد نور با بیان اینکه باید حرارت بسیج را در دانشگاه بیشتر کرده اهمیت و نقش بسیج در جامعه را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایسکانیوز از نور، محمد احمدی رئیس دانشگاه آزاد واحد نور در آیین تکریم و معارفه مسئولان قدیم و جدید بسیج دانشجویی واحد نور با بیان اینکه باید حرارت بسیج را در دانشگاه بیشتر کرده به اهمیت و نقش بسیج اشاره کرد و اظهار کرد: بسیج یک موضوع محوری وحیاتی برای انقلاب اسلامی است که نقش و کارکردهای آن در همه زمینه ها به خوبی مشهود است و توانسته کارآمدی خود را در همه عرصه ها با صداقت و شایستگی نشان دهد.

وی افزود: امروز یکی از وظایف کلی بسیج، حضور در عرصه های علمی و پژوهشی کشور است که تشکیل کلاس های علمی، آموزشی و اجرای پژوهش های علمی جهت تقویت بنیه علمی و پژوهشی و ارتقای سطح تحصیلی دانشگاهیان از اهم این وظایف محسوب می شود.

احمدی در حمایت از سپاه پاسداران و محکومیت اقدام آمریکا درباره قراردادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لیست تروریست بیان کرد: با وجود سپاه و بسیج، نظام جمهوری اسلامی بیمه شده است و آینده آن نیز روشن و مشخص می باشد؛ زیرا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از نظر سازمانی، فناوری، تجهیزات نظامی، اطلاعاتی، امنیتی و نیروی انسانی دارای بهترین وضعیت ممکن می باشد. بنابراین دوراز ذهن نیست که دشمن مواضع سپاه را مورد حمله قراردهد و باید ببینیم ملت های ستمدیده و مظلوم درباره سپاه چه می گویند. علاوه بر آن نیروهای سپاه از نظر معنوی، اعتقادی روحیه ایثار، فداکاری و شهادت طلبی نیز سرآمد است.

رئیس واحد نور افزود: سپاه نه تنها در عرصه مقاومت بلکه در زمینه های مختلف علمی، فرهنگی و اجتماعی به صورت مستقیم و غیر مستقیم تلاش کرده تا نقشی مهم در حفظ و ارتقا فرهنگ اسلامی و ایرانی کشور ایفا کند.

در این جلسه مهرداد نصیری دانشجوی رشته تربیت بدنی به‌عنوان مسئول جدید حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نور معرفی و از زحمات سوسن سوداگر قدردانی شد.

کد خبر: 1002185

وب گردی

وب گردی