جلسه اضطراری مدیریت و رسیدگی به وضعیت بهداشتی مناطق سیل زده، تشکیل شد

همزمان با بازگشت تیم اعزامی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران به مناطق سیل زده، جلسه اضطراری مبنی بر مدیریت و رسیدگی به وضعیت بهداشتی درمانی مناطق سیل زده با هدف تداوم و استمرار کمک رسانی تشکیل شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران، صبح امروز (یکشنبه) همزمان با بازگشت تیم اعزامی متشکل از نیروهای متخصص و جهادی به مناطق سیل زده به دستور ابطحی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران، جلسه اضطراری مبنی بر مدیریت و رسیدگی به وضعیت بهداشتی درمانی مناطق سیل زده همسو با گروه جهادی اعزامی با هدف تداوم و استمرار کمک رسانی تشکیل شد.
در این جلسه سیدحمید جمال الدینی، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی که به مناطق سیل زده اعزام شده بود، ضمن تشریح کامل وضعیت مناطق سیل زده واقع در استان لرستان و خوزستان، در خصوص کمک های مورد نیاز نیز توضیحاتی ارائه داد.
در ادامه ابطحی ضمن تاکید بر تداوم و استمرار کمک رسانی تا برقراری آرامش در مناطق سیل زده اظهار کرد: با توجه به آسیب های جدی در مناطق سیل زده نیاز به تیم هایی متشکل از پزشکان، متخصصان بهداشت و محیط، روانشناسان و گروه های جهادی در منطقه به صورت مداوم داریم.
وی افزود: حضور داوطلبان در منطقه، خود بخشی از مهارت ورزی و آموزش خدمت رسانی در شرایط بحرانی است و از اثربخشی بالایی برخوردار است.
ابطحی ضمن تقسیم مسولیت گروههای اعزامی تصریح کرد: کلیه تیم ها موظف هستند که نسبت به بیمه و آموزش افراد داوطلب قبل از اعزام و مدیریت حضور مستمر داوطلبان اقدام نمایند.
در ادامه این جلسه مقرر شد تا کلیه داوطلبان قبل از اعزام نسبت به وضعیت منطقه و مشکلات موجود آموزش های لازم را ببینند.
بر اساس این گزارش تیم های پزشکی، روانشناسی، بهداشت محیط و جهادی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران از فردا به صورت شیفتی و مستمر در منطقه حضور فعال تری خواهند داشت و تا پایان وضعیت بحران و بازگشت آرامش به منطقه حضور خواهند داشت.

انتهای پیام/

کد خبر: 1002193

وب گردی

وب گردی