شیطنت آمریکایی‌ها، هم‌افزایی را در جهت حمایت از سپاه گسترش داد

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حضور در همایش «من هم یک سپاهی ام»، گفت: اگر شیطنت آمریکایی‌ها نبود، این هم‌افزایی در جهت حمایت از سپاه در کشور رخ نمی‌داد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز سردار فدوی معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران در همایش «من هم یک سپاهی‌ام»، که پیش از ظهر امروز در سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد٬گفت: چهل سال است آمریکا دشمنی آشکار با ایران دارد و به حسب ظاهرش بالاترین قدرت در اختیار شیطان بزرگ آمریکاست.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران تصریح کرد: ایران همواره رو به جلو حرکت کرده و در این چهل سال و قبل از انقلاب هیچ کشوری با آمریکا مقابله نمی‌کرد؛ اما انقلاب ایران به دیگر کشورها جرئت داد در جهت مقابله و مخالفت با آمریکا گام بردارند.

فدوی تاکید کرد: در قرآن کریم خداوند به همراهی با جبهه حق اشاره دارد و هیچ قدرتی با توان الهی برابر نیست. به دلایل مختلف از قبل انقلاب با توجه به دستاوردها و پیروزی‌هایی که داشتیم قطعا از توجه الهی بهره‌مند بودیم؛ هم‌چنین آمریکایی‌ها بارها درصدد ضربه زدن به ایران بودند و هر زمان که وارد آب‌های ایران شدند، با شجاعت و مقاومت سپاه پاسداران مواجه می شدند.

وی افزود: آمریکا خودش را جبهه حق می داند؛ اما در شرایطی که جبهه حق مقابلش باشد ضعیف ترین مجموعه عالم است و اصل دوم قانون اساسی نحوه حیات جمهوری اسلامی را مشخص کرده که از التزام به اعتقاد به خدا نام برده و اصل این نظام بر پایه اعتقاد الهی بوده که همراهی همیشگی خداوند را با خود داشته است.

فدوی خاطر نشان کرد: چهل سال انقلاب اسلامی و سپاه پاسداران همواره در حمایت الهی بوده و این نشان دهنده حرکت در مسیر حق است. طی این سال‌ها، سپاه پاسداران در تمام حوزه‌های جنگ سخت و جنگ نرم به موفقیت‌های بسیار گرانبهایی دست یافته و۴۰ هزار شهید را در دفاع از کشور تقدیم کرده است.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: همه مجموعه‌ها و سازمان‌های انقلاب اسلامی اگر به وعده خداوند عمل کنند بسیار بهتر از آنچه اکنون وجود دارد، نظام موفق‌ خواهد شد.

وی درباره نقش دانشگاه آزاد اسلامی در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی، گفت: مجموعه دانشگاهی کشور به‌ ویژه دانشگاه آزاد اسلامی که مولود انقلاب است نقش و سهم مهمی می‌تواند در پیشرفت اهداف انقلاب ایفا کند. بدون تردید، دانشگاه آزاد اسلامی در تربیت نیروهای انسانی ماهر و متدین برای پاسداری از ارزش‌های انقلاب اسلامی نقش مهمی دارد.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به جنگ 33 روزه عنوان کرد: آمریکا آغازگر جنگ 33 روزه بود نه اسرائیل؛ چون شیطان بزرگ تحملِ بودن مجموعه‌ای که مربوط به جمهوری اسلامی است را در کنار غده سرطانی منطقه یعنی صهیونیست نمی‌پذیرفت. در آن جنگ همه شرکت داشتند. آمریکا٬ صهیونیست و کشورهای مرتجع عربی و خودشان اذعان رسمی کردند که شکست خوردند. امروز در شرایطی هستیم که ده‌ها هزار حزب‌الله به برکت انقلاب در برابر صهیونیست وجود دارد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1002240

وب گردی

وب گردی