«یاسوج» میزبان کاروان علم و فناوری شد

معاون علمی و فناوری رییس‌جمهوری و همراهانش، با هدف رونق و توسعه زیست‌بوم کارآفرینی به استان کهگیلویه و بویر احمد سفر کرد.

به گزارش گروه علم وفناوری ایسکانیوز، نخستین روزهای سال 98 کاروان علمی و فناوری دولت با انگیزه بیشتر و شتاب مضاعف به راه افتاده است 25 فروردین‌ماه، فناوران، دانشگاهیان و مسئولان یاسوجی میزبان سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس‌جمهوری و همراهانش شدند.

ستاری نخست به پارک علم و فناوری یاسوج می‌رود تا ضمن آشنایی با تازه‌ترین نوآوری‌های فناوران مستقر در این پارک، پای صحبت آن‌ها بنشیند و از نیازها و دغدغه‌هایشان آگاه شود.

مرکز رشد دانشگاه علوم پزشکی یاسوج و واحدهای فناورش، در بخش دیگری از این سفر دستاوردهایشان را به معاون علمی و فناوری رییس‌جمهوری و همراهانش ارائه می‌کنند تا راه برای توسعه فناوری‌های حوزه پزشکی و سلامت به کمک توانمند‌های بومی این استان هموار شود.

پای ثابت و ضرورت جدایی‌ناپذیر سفرهای استانی معاون علمی و فناوری، بازدید از شرکت‌های دانش‌بنیان و واحدهای فناور است و این بار با انگیزه رونق تولید و رفع موانع این بازدیدها برای حمایت‌های زیرساختی از توسعه زیست‌بوم اقتصاد دانش‌بنیان به کمک شرکت‌های دانش‌بنیان بومی انجام می‌شود و بر همین اساس تعدادی از دانش‌بنیانی‌های مستقر در شهرک صنعتی یاسوج با توانمندی‌های فناورانه خود از معاون علمی و فناوری ریس‌جمهوری استقبال می‌کنند.

دانشگاهیان یاسوج که راه نوآوری و ارزش‌افزوده را پیش گرفته‌اند و واحدهای فناورشان را در مرکز رشد دانشگاه این استان مستقر است، دستاوردها و فعالیت‌های خود را به ستاری ارائه می‌کنند.

معاون علمی و فناوری رییس‌جمهوری در آخرین بخش از سفر یک‌ روز فناورانه به استان کهگیلویه و بویراحمد در نشست شورای اداری این استان شرکت می‌کند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1002241

وب گردی

وب گردی