کارزار انتخاباتی ترامپ 30 میلیون دلار جمع کرد

کارزار «دونالد ترامپ» برای انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۲۰۲۰ آمریکا، در سه ماه نخست سال ۲۰۱۹ موفق به جمع‌آوری ۳۰ میلیون دلار شده است.

به گزارش گروه بین الملل ایسکانیوز، کارزار «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری آمریکا، برای انتخابات سال ۲۰۲۰ در سه ماهه سال ۲۰۱۹ توانسته بیش از ۳۰ میلیون دلار پول جمع کند. این در حالی است که میزان وجوه جمع‌آوری شده دو نامزد دموکرات رقیب او در مدت مشابه روی هم به این عدد می‌رسد؛ امری که نشان از پیشروی مالی بزرگ ترامپ در کارزار انتخاباتی سال ۲۰۲۰ دارد.

ترامپ که کارزار خود برای انتخابات سال ۲۰۲۰ را کمی پس از حضور در کاخ سفید در سال ۲۰۱۷ آغاز کرد، گفت: هدف از این کارزار جمع‌آوری یک میلیارد دلار تا سال ۲۰۲۰ است.

پیش از این کارزار انتخاباتی «باراک اوباما» برای انتخابات سال ۲۰۱۲، که از آوریل سال ۲۰۱۱ آغاز شد موفق به جمع آوری ۷۲۰ میلیون دلار شده بود.

از طرفی دیگر میزان پولی که «برنی سندرز»، سناتور ایالت ورمانت، در مدت ۴۱ روز توانسته جمع‌آوری کند ۱۸ میلیون و ۲۰۰ هزار دلار تخمین زده شده است. از سوی دیگر، این میزان برای «کامالا هریس»، سناتور ایالت کالیفرنیا، ۱۲ میلیون دلار برآورد شده است.

انتهای پیام /

کد خبر: 1002246

وب گردی

وب گردی