ورود قطار فناوری به ایستگاه انتخاب علمی بازیگران

فضای مجازی، گوی سبقت را در استعدادیابی و انتخاب بازیگران برای سریال ها و فیلم های سینمایی و مستندسازی را هم ربود.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، به نقل از روابط عمومی پروژه «همبازی شو»، اپلیکیشن «همبازی شو» با هدف کشف استعداد بازیگری و فراهم آوردن بسترِ حضور علاقمندان ، انتخاب بازیگران، شناسایی استعدادها و استفاده از استعداد بازیگران همه کشور در صنعت سینما، در دسترس عموم قرار گرفته است.

«همبازی شو» نام استارتاپی است که با حمایت شتابدهنده ابر زندگی، هنرِ علاقمندان به حضور در عرصه سینما و تئاتر را به عنوان بازیگر محک می زند. برای پیوستن به این تجربه جدید، نیاز به دانلود کردن نرم افزارِ ارائه شده در سایت همبازی شو و طی کردن مراحل همبازی شو است.

مراحل انجام این کار و پیوستن به طرح همبازی شو از مقررات ساده ای تشکیل شده است. کاربر، بعد از نصب اپلیکیشن مذکور، بازیگر مورد علاقه خود را انتخاب می کند. بازیگرِ شناخته شده، در بخشی از فیلم ( مطابق سناریو ارائه شده) ایفای نقش کرده و مابقیِ فیلم به کاربر، سپرده می شود. کاربر می تواند نقشِ بازیگر اصلی را بر اساس سناریویی که در اختیار دارد، ادامه داده و از آن فیلمبرداری کند. آپلودِ فیلم تهیه شده توسط کاربر، آخرین مرحله است.

فیلم های ارسال شده برای هر فیلم و یا سریال توسط عوامل کارگردانی آن، مورد ارزیابی قرار خواهند گرفت و از نفرات برگزیده برای ایفای نقش در آن مجموعه دعوت به عمل می آید.

همچنین در بخش کودک و نوجوان این برنامه نیز سریال دوقلوها با بازی عموهای فیتیله ای که قرار است از خرداد ماه در شبکه دو سیما پخش شود، اقدام به انتخاب ۳۰ بازیگر کودک و نوجوان در فصل اول خود کرده است که با توجه به استقبال خوب علاقه مندان به زودی فصل دوم انتخاب بازیگر برای این سریال آغاز خواهد شد. گفتنی‌ است مرحله اول داوری برای تعیین سطح کاربران از ۲ اردیبهشت ماه آغاز خواهد شد.

همبازی شو قرار است پلتفرمی برای انتخاب بازیگران بااستعداد برای گروه های تولید باشد تا همه علاقمندان بتوانند توانایی‌هایی خود را به نمایش بگذارند.

علاقمندان می‌توانند برای اطلاع از نحوه شرکت در این پروژه استعداد پروری به برنامه «روبیکا» مراجعه کنند. ثبت‌نام در این برنامه از ابتدای سال جدید آغازشده و همچنان ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

کد خبر: 1002266

وب گردی

وب گردی