مسئولیت اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی در کمک به سیل زدگان کشور ادامه می یابد

عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران، گفت: مسئولیت اجتماعی و فعالیت‌های دانشگاه آزاد اسلامی در اردوهای جهادی و رفع مشکلات مناطق محروم همواره وجود داشته و قطعا با جدیت بیشتری ادامه پیدا خواهد کرد.

سیدمحمد پورحسینی عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی آزاد تهران در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز در خصوص اقدامات دانشگاه آزاد اسلامی در حوزه بهداشت، درمان و پزشکی در مناطق سیل زده کشور اظهار کرد: دانشجویان به همراه برخی از استادان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی در مناطق سیل زده به ویژه شهر پلدختر حضور بسیار پررنگ و تاثیرگذاری داشتند و خسارات پیش آمده را با کمک های معنوی و مادی خود، تا حد زیادی جبران کرده اند.

وی ادامه داد: خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی همکاری خوبی با نیروهای جهادی و بسیج دانشجویی و دانشگاهی داشته است. نکته مهم و قابل توجه در این زمینه، حضور استادان، دانشجویان و کارکنان به همراه رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و روسای واحدهای مختلف در مناطق سیل زده بود.

پورحسینی تصریح کرد: ستاد و کمیته هایی نیز با همراهی بنیاد اجتماعی احسان نیز در این زمینه تشکیل شد تا برنامه ها به صورت منسجم تر و با نظم بیشتری پیش رود؛ به همین ترتیب، هم‌افزایی مناسب نیز در این مسیر، صورت گرفت.

وی افزود: برای تشویق و ترغیب افرادی که در این زمینه همکاری کردند پیشنهاد شد که این اقدامات به عنوان قسمتی از دوره های آن ها در گروه های جهادی محسوب شود؛ زیرا افراد با حضور در این مکان ها هم تجربه بسیار زیادی پیدا می کنند و هم می‌توانند کیفیت کار خود را ارتقا بخشند.

پور حسینی در ادامه گفت: با توجه به تمامی شرایطی که پیش‌تر به آن اشاره شد، می توان گفت که دانشگاه آزاد اسلامی حضور بسیار پررنگی در بحران های اخیر داشته و نقش بسیار مثبتی در رفع خسارات و مشکلات به وجود آمده، ایفا کرده است.

وی بیان کرد: همچنین مسئولیت اجتماعی در فعالیت های دانشگاه آزاد اسلامی در اردوهای جهادی و رفع مشکلات مناطق محروم همواره وجود داشته است و قطعا با جدیت بیشتری ادامه پیدا خواهد کرد.

پور حسینی در پایان تاکید کرد: نکته بسیار مثبت و قابل توجه در این زمینه، حضور دانشجویان فعال و جوانان توانمندی است که علاوه بر بخش های علمی و آموزشی، در حوزه های فرهنگی و جهادی نیز فعال هستند و بسیاری از مشکلات اجتماعی کشور را با همکاری یکدیگر حل می کنند. امیدواریم با حمایت های مسئولان مربوطه این گونه فعالیت ها بهتر و جدی تر از گذشته دنبال شوند.
انتهای پیام/

کد خبر: 1002289

وب گردی

وب گردی