مسئولان واحد کرج با نماینده ولی فقیه در استان البرز دیدار کردند

اعضای هیئت رئیسه و مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج با آیت الله سید محمدمهدی حسینی همدانی نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه شهرستان کرج دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز از واحد کرج، دکتر محمدحسن برهانی فر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز و واحد کرج در ابتدای این دیدار ضمن ارائه گزارش کلی از اقدامات و فعالیت های دانشگاه در سال 97، به برخی از نتایج و دستاوردهای مثبت در این سال اشاره کرد.

وی با ذکر گوشه هایی از موقعیت کنونی واحد کرج از بهبود فضای فرهنگی و مالی در این دانشگاه خبر داد و افزود: برنامه هایی برای ادامه این روند وجود دارد که در سال 98 به فضل الهی انجام خواهد شد تا دانشگاه به جایگاه موردنظر برسد.

رئیس واحد کرج ضمن تقدیر از توجه ویژه نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج در خصوص امور فرهنگی دانشگاه، هدف از این دیدار را بهره برداری بیشتر از راهنمایی ها و توصیه های ایشان عنوان کرد.

آیت الله سیدمحمدمهدی حسینی همدانی نیز با تقدیر از تعامل مثبت و سازنده دانشگاه آزاد اسلامی در استان البرز تصریح کرد: سازندگی و ساختن همیشه دشوار بوده و مسیر پیش روی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج مسیر درستیست و به خوبی در حال طی شدن است؛البته نیاز به تقویت و استحکام بیشتر امور وجود دارد تا انشاالله آثار و برکات خوبی به همراه داشته باشد.

امام جمعه شهرستان کرج با ابراز خرسندی از تغییرات فضای فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج این تغییرات را مثبت ارزیابی کرد و گفت: بهبود شرایط فرهنگی در دانشگاه با حضور نیروهای متعهد و مسئولان توانمند در واحد کرج حاصل شده و این روند با ابتکار عملیاتی و هنر مسئولان دانشگاه ادامه دار خواهد بود و ارزش افزوده در این فضا ایجاد خواهد کرد.

در تایید هدف‌گذاری های فرهنگی، علمی و اقتصادی در این دانشگاه، این فعالیت ها را به نفع سیستم دانشگاه و جامعه دانست.

وی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز با داشتن قابلیت ها، توانمندی مناسب و نیروهای جوان می تواند با تشکیل یک تیم تخصصی فارغ از سیستم آموزشی، طرح ها و راهکارهایی را برای انجام اقدامات موثرتر و برگزاری جشنواره های فرهنگی به منظور ایجاد نور آگاهی در جوانان جامعه ارائه کند.

آیت الله حسینی همدانی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه اعمال مقررات تنها با سختگیری و اقدامات بازدارنده و تنبیهی نیست؛ تصریح کرد: توجه به نسل جوان و بروز توانایی های آنان، مشروط به ایجاد انگیزه و نشاط، تقویت بعد اعتقادی و فرهنگی جوانان و اجرای طرح و برنامه های درست و کاراست؛ این امر از عهده دانشگاه برمی آید.

وی با اشاره به روایتی از پیامبر اکرم(ص) اضافه کرد: پس از خداوند، پیامبر بخشنده ترین فرد نسبت به انسان است و پس از ایشان، معلم و کسی که دانش را به فرزندان آدم می رساند، بخشنده ترین است؛ به همین منظور آموزش دلسوزانه و تقویت دانش، فکر، اندیشه و امور اعتقادی و فرهنگی توسط معلمان در پیدا کردن راه درست و چگونه اندیشیدن دانشجویان بسیار موثر است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1002299

وب گردی

وب گردی