سرمربی تیم تکواندو دانشجویان  به صورت غیر رسمی مشخص شد / نام عسگری روی میز رییس فدراسیون

فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی در اقدامی غجیب سرمربی تیم تکواندو دانشجویان را به طور غیررسمی معرفی کرد.

به گزارش خبرنگارورزشی گروه دانشگاه ایسکانیوز، تیم دانشجویان ایران حریفان خود را درمسابقات جهانی ناپلی ایتالیا شناخت اما سرمربی این تیم هنوز به صورت رسمی معرفی نشده است.

اما آنچه از شواهد امرپیدا است سرمربی تیم تکواندو دانشجویان فریبرز عسگری خواهد بود و این تیم سه ماه فرصت دارد تا برای شرکت در سی امین یونورسیاد جهانی 2019 آماده شود.

جالب اینجا است که در اقدامی عجیب رییس فدراسیون تکواندو و فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی سرمربی تکواندو را مشخص کرده بودند که این تصمیم باعث شده بود تا اعضای هیات رییسه به این موضوع در جلسه چند ماه گذشته اعتراض کنند.

پس از این اعتراضات پروژه انتخاب عسگری به تعویق افتاد اما شنیده ها حاکی از آن است که انتخاب نهایی فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی همان سرمربی تیم ملی یعنی فریبرز عسگری است.

گویا در آخرین جلسه هیات مدیره هم مجددا نام عسگری برای سرمربیگری تیم تکواندو دانشجویان مطرح شده بود و با این حال رییس فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی هنوز به صورت رسمی نام سرمربی را اعلام نکرده است.

این در حالی است که حتی برخی از نزدیکان به فدراسیون هم در گفت و گو با ایسکانیوز این خبر را تایید کردند و باید دید که پس از انتخاب رسمی سرمربی تیم دانشجویان چه اتفاقی رخ خواهد داد.

مربیان دانشگاهی در کادرفنی تیم ملی تکواندو

پس از اعتراض اعضای هیات رییسه به انتخاب فریبرز عسگری قرار است تا در ترکیب کادرفنی از مربیانی که سابقه دانشگاهی دارند استفاده شود. البته بیشتر اعتراض باشگاه های ورزشی این بود که کادرفنی تیم تکواندو باید از بدنه دانشگاه باشد چرا که این مسابقات بین دانشگاهیان بوده و اعضای تیم باید از بدنه دانشگاه باشند.

البته باید دید فدراسیون از کدام نفرات برای حضور در کادرفنی تیم ملی تکواندو دانشجویان استفاده خواهد کرد.

راه سخت تیم ملی تکواندو برای کسب مدال طلا

از سوی دیگر ابتدا قرار بود سرمربی تیم تکواندو دانشجویان در اسفند ماه سال گذشته معرفی شود اما با گذشت بیش از یک ماه همچنان فدراسیون نام گزینه نهایی را اعلام نکرده است.

تکواندو دانشجویان راه سختی برای کسب مدال طلا دارد و باید مقابل حریفان سرسختی قرارگیرد. بدون شک با تاخیر در شکل گیری تیم راه کاروان ایران برای کسب مدال طلا سخت تر خواهد شد.

گفتنی است ؛ طبق قرعه کشی انجام شده تیم ایران در مرحله گروهی در گروه سوم با تیم های کانادا، برزیل، فرانسه و لهستان مسابقه خواهد داد.

در رشته والیبال و در بخش مردان یونیورسیاد دانشجویان جهان 20 تیم حضور دارند که طبق قرعه اعلام شده در 4 گروه با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

خبرنگار: صفر حسن زاده

انتهای پیام/

کد خبر: 1002313

وب گردی

وب گردی