برخورد قضایی با فروشندگان اقلام امدادی هلال احمر

دبیرکل جمعیت هلال احمر از برخورد جدی با افراد و گروه هایی که اقدام به خرید و فروش اقلام امدادی مخصوصا چادرهای امدادی این جمعیت می کنند، خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز، محمود رضا پیروی پس از دستور دادستان محترم کل کشور و دیدار با معاونان وی از هماهنگی کامل و اقدامات ارزشمند قوه قضائیه برای برخورد با افراد فرصت طلب و سودجو قدردانی و اعلام کرد: پس از هماهنگی‌های لازم با دادستانی کل کشور و اعلام آمادگی کامل برای برخورد با خریدوفروش اقلام امدادی، از این پس اقدامات لازم در این خصوص با سرعت و جدیت بیشتری دنبال می‌شود.

دبیرکل جمعیت هلال احمر گفت: تمام اقلام امدادی به ویژه چادر با آرم جمعیت هلال احمر به طور رایگان بین آسیب دیدگان از حوادث و طبق پروتکل‌های مشخص توزیع می‌شود و اقلام زیستی – امدادی با آرم جمعیت هلال احمر قابل خرید و فروش نیست. بنابراین هرگونه اقدام در این موضوع طبق اعلام مقامات مربوطه تحصیل مال از طریق نامشروع و تصرف غیر مجاز در اموال عمومی بوده و قابل پیگرد قضائی است.

وی تاکید کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه اقدامی در این خصوص موارد را به شعب جمعیت هلال احمر و یا مقامات قضایی-انتظامی شهر مورد نظر اطلاع دهند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1002325

وب گردی

وب گردی