تجمع اعتراض‌آمیز دانشگاهیان واحدتنکابن علیه اقدام اخیر آمریکا

تجمع اعتراض آمیز دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحدتنکابن در محکومیت اقدام خصمانه آمریکا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز از واحدتنکابن، تجمع اعتراض‌آمیز دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحدتنکابن در محکومیت اقدام خصمانه آمریکا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ظهر امروز پس از نماز ظهر و عصر برگزار شد.
دانشگاهیان این دانشگاه، در واکنش به این اقدام خصمانه، اقدام به برگزاری تجمع در حمایت از این نهاد ارزشی و انقلابی درمقابل مسجدامام رضا(ع) واحد‌کردند.
در ادامه این تجمع، بیانیه ای توسط دکتر قهاری مسئول بسیج اساتید واحدقرائت شد.
در این بیانیه به سخنان حضرت امام خمینى(ره) اشاره شده که می‌فرمایند «شما پاسداران مثل جوان‌هاى صدر اسلام هستید‏» و در ادامه به جمله «فضیلت سپاه با اهانت‌ها از بین‌‏رفتنى نیست» از مقام معظم رهبری اشاره شد.

در این بیانیه آمده است: دولت مستکبر آمریکا که مؤسس و حامی اکثر گروه‌های تروریستی و جنایتکار است، در حالی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران را متهم می‌کند که رژیم‌های دست‌نشانده و دیکتاتور در پناه حمایت‌های پیدا و پنهان آمریکا سال‌هاست، پیشگام نقض حقوق بشر و ستمگری است. حال آنکه تحریم و اتهام سپاه به صفت تروریسم، به‌جز باورناپذیربودن و رسوایی برای پذیرش، اقدامی غیر‌قانونی است؛ چراکه یک نهاد حکومتی را به تروریسم متهم می‌کند و قواعد جاری و حقوقی بین‌المللی را وارد شوک خواهد کرد.

در این بیانیه تصریح شده است: ایران اسلامی به خواست خداوند متعال و الطاف حضرت بقیه‌الله الاعظم(عج) و هدایت‌های رهبر معظم انقلاب حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای و پاسداری رزمندگان سلحشور خود، سایه شوم گروه‌های تروریستی را از منطقه کم خواهد کرد و در راه دفاع از نظام اسلام، تجهیز و توانمندسازی در تمام عرصه‌های متعارف نظامی را حق خود می‌داند.

در ادامه این بیانیه اذعان شده است: هر مصوبه‌ای که علیه منافع ملی کشورمان تصویب شود با مقابله به مثل کشورمان مواجه خواهد شد و قطعاً ساکت نخواهیم ماند. مجلس ما نیز افراد و نهاد‌های آن‌ها را تحریم کرده و برخورد‌های لازم را صورت خواهد داد. ما استادان و کارکنان دانشگاه، با توان انقلابی و علمی این اقدام خصمانه آمریکا را به شدت محکوم کرده و به این نابخردان گوشزد می‌کنیم که به فرموده امام خمینی(ره) «آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند» و با تمام وجود از نیروهای مسلح و نظامی خود به‌‌ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قاطعانه حمایت خواهیم کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1002328

وب گردی

وب گردی