ارائه خدمات بهداشتی به خانواده‌های سیل‌زده توسط واحد اهواز

دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز به بیش از 400 خانواده سیل‌زده خدمات بهداشتی ارائه کرد.

به گزارش ایسکانیوز از دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز، حجت الاسلام والمسلمین براتی رئیس قرارگاه جهادی دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان با اشاره به ارائه خدمات بهداشتی به خانواده های سیل زده، گفت: این خدمات توسط 2 ایستگاه سلامت در حمیدیه و یادمان شهدای هویزه به بیش از 400 خانواده ارائه شده است.

حجت الاسلام براتی با بیان اینکه این ایستگاه ها از ابتدای سیل کار خدماتی خود را آغاز کردند، افزود: جامعه هدف ایستگاه های سلامت دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز، کودکان، سالمندان و مادران باردار است که به آنها آموزش بهداشت عمومی، رعایت بهداشت در کمپ و محل اسکان موقت، کنترل فشار خون، دیابت و بیماری‌های خاص داده می شود.

وی با بیان اینکه در صورت لزوم بیماران حاد به بیمارستان ها و مراکز درمانی معرفی و اعزام می شوند، گفت: فشار خون و دیابت مادران باردار روزانه کنترل می شود و به آنها نحوه تغذیه صحیح و شناسایی علائم پرخطر دوران بارداری آموزش داده می شود.

رئیس قرارگاه جهادی دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان ادامه داد: به منظور پیشگیری از بیماری های پوستی، بسته بهداشتی شامل شامپو، صابون، حوله، شانه و اقلام بهداشتی، بین این خانوارها توزیع شده است.

حجت الاسلام براتی در پایان گفت: به منظور پوشش بیشتر مناطق سیل زده، ایستگاه های سلامت سیار را هم راه اندازی خواهیم کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1002341

وب گردی

وب گردی