ثبت نام بیمه تکمیلی ویژه شرکت‌های دانش‌بنیان کلید خورد

در راستای حمایت از شرکت های دانش بنیان و فناور با همکاری پارک فناوری پردیس و بیمه دانا، اعضای شبکه نوآوری در سراسر کشور می توانند تا پایان روز شنبه 14 اردیبهشت ماه نسبت به ثبت نام و بهره‌مندی از خدمات بیمه تکمیلی سال 99-98 اقدام کنند.

به گزارش گروه علم وفناوری ایسکانیوز، در راستای حمایت از شرکت های دانش بنیان و فناور با همکاری پارک فناوری پردیس و بیمه دانا، اعضاء شبکه نوآوری در سراسر کشور می توانند از روز شنبه 24 فروردین تا پایان روز شنبه 14 اردیبهشت ماه نسبت به ثبت نام و بهره مندی از خدمات بیمه تکمیلی سال 99-98 اقدام کنند.

مزایای این خدمت:

پوشش جامع خدمات درمانی: در این قرارداد سطح جامعی از خدمات درمانی شامل هزینه های بیمارستانی تخصصی و عمومی، زایمان، درمان نازایی، انواع هزینه های پاراکلینیکی، دندانپزشکی و سایر هزینه های درمانی تحت پوشش قرار دارند.

ارائه تخفیفات ویژه در حق بیمه های هر طرح برای شرکت های دانش بنیان: به موجب انعقاد قراداد تجمیعی، نرخ حق بیمه از طریق این طرح به میزان قابل توجهی در مقایسه با سایر بیمه‌های درمان که برای شرکت‌ها ارائه می‌شود کاهش یافته است.

بدون محدودیت تعداد پرسنل: به عنوان اصلی‌ترین ویژگی این طرح می‌توان به نداشتن محدودیت 50 نفر پرسنل برای شرکت‌های طرف قرارداد اشاره کرد؛ که به دلیل این محدودیت همواره شرکت‌های کوچک و متوسط از امکان استفاده از خدمات بیمه درمان بی‌بهره بوده‌اند. دراین طرح محدودیتی برای تعداد کارکنان لحاظ نشده است و به بنگاه‌های کوچک و متوسط امکان می‌دهد صرفاً با رعایت ثبت نام حداقل تعداد 50 درصد از پرسنل لیست بیمه تامین اجتماعی خود، ثبت نام نمایند و با بهبود سطح خدمات‌رسانی به کارکنان خود، پایداری خود را تقویت کنند.

ارائه سه سطح خدمت برای سلیقه و بودجه های متفاوت: سه طرح خدمات درمان تکمیلی با تعهدات و قیمت متفاوت جهت انتخاب ارائه شده است.

تحت پوشش قراردادن والدین بیمه شدگان اصلی: کارکنان شرکت هایی که بیمه می شوند می توانند والدین خود را (تا سقف سنی 70 سال) بدون افزایش حق بیمه، تحت پوشش خدمات قرار دهند.

طرح ها:
جدول تعهدات بیمه به شرح جدول زیر است:

برای ثبت نام خدمات بیمه تکمیلی ویژه شرکت‌های دانش‌بنیان، خلاق و فناور از اینجا اقدام کنید.

انتهای پیام/

کد خبر: 1002346

وب گردی

وب گردی