ارسال  کمک های دانش آموزان مدارس منطقه 11  به مناطق سیل زده؛ فردا

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 11 تهران گفت: کمک های اهدایی دانش آموزان 151 مدرسه سطح منطقه عصر روز چهارشنبه 28فروردین به سمت استان های لرستان و خوزستان ارسال خواهند شد.

به گزارش ایسکانیوز، محمد جواد رشیدی با بیان این که اداره آموزش و مشارکت های شهروندی قصد دارد با مشارکت اداره آموزش و پرورش این منطقه کمک هایی را برای دانش آموزان حادثه دیدگان سیل در استان های لرستان و خوزستان فراهم و ارسال کند؛ افزود: طرح مشترک یاد شده به منظور یاری رساندن به هموطنان سیل زده با شعار #زنگ مدرسه زنگ زندگی به اجرا درخواهد آمد و هدف از آن کاستن رنج و آلام حادثه دیدگان است.

وی ادامه داد: به منظور کمک به دانش آموزان آسیب دیده با یک فراخوان کلی در تمامی 151 مدرسه سطح منطقه، کمک های دانش آموزی جمع آوری و در مدرسه ولیعصر (عج) دپو شده اند.

به گفته رشیدی اداره آموزش های شهروندی منطقه 11 نیز بسته های اهدایی شامل آب معدنی، کیک ، شیر و وسایل کمک آموزشی و..... را به منظور همدردی و رفاه هموطنان سیل زده به مدرسه ولیعصر ارسال کرده که این کمک ها عصر روز چهارشنبه 28 فروردین ۱۳۹۸ از هنرستان ولیعصر واقع در خیابان آذربایجان به سمت مناطق سیل زده اعزام خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1002394

وب گردی

وب گردی