جزئیات فعالیت قرارگاه دانشگاه آزاد اسلامی در مقر شهدای هویزه

جانشین قرارگاه دانشگاه آزاد مقر شهدای هویزه به تشریح فعالیت های این پایگاه پرداخت.

محمد رضا فاطمی نژاد جانشین قرارگاه دانشگاه آزاد اسلامی مقر شهدای هویزه در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، با اشاره به اقدامات دانشگاه آزاد اسلامی در حوزه بهداشتی و سلامتی گفت: مقر شهدای هویزه در اختیار بسیج دانشجویی است. ما پس از ورود به این مقر با عزیزانی که مسئول هستند، صحبت کرده و به این نتیجه رسیدیم کارهایی که تا کنون انجام نشده را بر عهده بگیریم، به همین منظور امور نظافتی را انتخاب کردیم.

وی ادامه داد: از جمله اقداماتی که در حوزه نظافت بر عهده گرفته‌ایم می توان به نظافت حمام ها،‌ سالن‌ها، سرویس‌های بهداشتی مقر شهدای هویزه و مسجد آن اشاره کرد.

جانشین قرارگاه دانشگاه آزاد اسلامی مقرشهدای هویزه گفت: باتوجه به جمعیتی که در حال حاضر در این مکان حضور دارند، بحث های نظافتی و پیشگیری از بیماری‌های عفونی ممکن است در این مناطق شیوع پیدا کند، به همین منظور به این موضوع ورود کرده‌ایم.

وی افزود: افرادی که طبخ غذا را در این مقر به عهده دارند از شهر یزد هستند. همچنین بسیج دانشجویی استان خوزستان در این مناطق فعالیت خالصانه و صمیمانه‌ای دارند، موکب خاتم الانبیا نیر برقرار شده است. همچنین در حوزه کودک بحث پخش فیلم را برعهده داریم،‌ برای این قشر جُنگ‌های شادی نیز اجرا می‌شود.

فاطمی نژاد افزود: از لحاظ امکانات پزشکی در قرارگاه دانشگاه آزاد اسلامی مقر شهدای هویزه مشکلی وجود ندارد، هم چنین بیمارستان تقریبا مجهز نیروی دریایی سپاه در منطقه مستقر است، یک اتوبوس اورژانس کرمانشاه و پایگاه بهداشت هویزه نیز در این مکان استقرار یافته اند. همچنین در پایگاه دانشگاه آزاد اسلامی، نیروهای پرستاری نیز حضور دارند.

وی در پایان تاکید کرد: مسئولان منطقه، سوله ای برای خانه بازی کودکان در نظر گرفته اند، به همین منظور افراد متخصص در تاسیسات مقر ما؛ در این منطقه مستقر شدند و تمام سیم کشی و کابل کشی و تابلوهای برق را برعهده گرفتند که زیر سازی تاسیساتی را به لحاظ برقی انجام دهند.

خبرنگار: صفر حسن زاده

انتهای پیام/

کد خبر: 1002430

وب گردی

وب گردی