حضور رئیس دانشگاه آزاد استان بوشهر در موکب خدمت رسانی این دانشگاه

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر با سفر به مناطق سیل زده، از نزدیک روند اقدامات و فعالیت های موکب خدمت رسانی این دانشگاه را مورد بررسی قرار داد.

به گزارش گروه دانشگاه از روابط عمومی دانشگاه آزاداسلامی واحد بوشهر؛ اسماعیل عبدالهی دبیر هیأت امناء و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر در سفر به مناطق سیل زده استان خوزستان با حضور در موکب خدمت رسانی دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر گفت: در منطقه حاضر شدم تا شخصاً و به نیابت از تمامی همکاران دانشگاه آزاد اسلامی از همه دست اندر کاران متولی خدمت رسانی در این موکب تشکر کنم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر عزم جهادی و همگانی، اتحاد، زحمات خستگی ناپذیر، همت بلند و خدمات شبانه روزی تمامی نهادها، سازمان ها و مردم کشور در کمک رسانی به مناطق و هموطنان سیل زده را مایه امید برای کشور برشمرد و اذعان کرد: این نوع دوستی عظیم که بر گرفته از فرهنگ عمیق و ناب ایرانی اسلامی است، سرمایه ای عظیم و زوال ناپذیر برای ایران و ایرانی به شمار می رود.


وی با اشاره به اراده ملی و همبستگی همه اقشار ملت برای برطرف کردن مشکلات ناشی از سیل، ابراز امیدواری کرد تا در راستای این فرهنگ همیاری، سریعاً مشکلات، مسائل و کمبودهای مردم در مناطق سیل زده برطرف شود.
دبیر هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر با تأکید بر اینکه این دانشگاه به عنوان بخشی از این نظام اسلامی در کنار مردم بودن را وظیفه شرعی خود قلمداد می کند، خاطرنشان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی خود را وام دار مردم دانسته و اعتقاد داریم هرآنچه این دانشگاه در طول سالیان گذشته به دست آورده، ثمره اعتماد و حمایت مردم بوده و امیدوارم این خدمات کوچک که در حد توان دانشگاه است، مورد قبول درگاه الهی، مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و مردم شریف و رنج دیده قرار گیرد.
وی با قدردانی از فعالیت های همکاران دانشگاهی در موکب خدمت رسانی دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر، از فضای همدلی و مخلصانه این موکب ابراز خرسندی کرد واجر و ثواب معنوی این خدمت رسانی را ذخیره اخروی آنان دانست.
عبدالهی یادآور شد: استان بوشهر به عنوان معین شهرستان باوی خوزستان با ۱۰۰ هزار نفر جمعیت شامل سه شهر و ۳۸ روستا در زمینه رسیدگی به مردم تعیین شده و موکب خدمت رسانی دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر در شهر اهواز برپا شده است.
گفتنی است؛ در این سفر سردار علی رزمجو فرمانده سپاه امام صادق(ع) بوشهر، حجه الاسلام موسی کمالی امام جمعه خارگ، حجه الاسلام مصلح امام جمعه برازجان و تنی از چند از رؤسا و مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر حضور داشتند و برخی از روستاهای سیل زده در شهرستان باوی در حوزه آبریز کارون و کرخه مورد بازدید قرار گرفت.

انتهای پیام/

کد خبر: 1002432

وب گردی

وب گردی