دیدار دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد نور با فرمانده سپاه شهرستان

محمد احمدی در دیدار با سید نعمت اسدی فرمانده سپاه شهرستان نور در محکومیت اقدام آمریکا درباره قرار دادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لیست تروریست اظهار کرد: این حرکت نابخردانه نشان داد که دشمن واقعی ما آمریکا است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایسکانیوز از نور، محمد احمدی در دیدار با سید نعمت اسدی فرمانده سپاه شهرستان نور در محکومیت اقدام آمریکا درباره قرار دادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لیست تروریست اظهار کرد: این حرکت نابخردانه نشان داد که دشمن واقعی ما آمریکا است و نشان از عدم مصالحه سپاه و جمهوری اسلامی ایران با حامی تروریست جهانی که خود آمریکا هست می باشد.

رئیس واحد نور گفت: مردم ما دربرابر این حرکت بیش از خود نیروها و فرماندهان واکنش نشان دادند و با ایجاد کمپین من یک سپاهیم‌ و موشیدن لباس مقدس سپاه پاسداران نشان دادند که سپاه درقلب مردم جای دارد.

وی افزود: ما دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد نور ضمن محکومیت شدید اقدام خصمانه آمریکا، حمایت همه جانبه و قاطع خود را از نهاد انقلابی و مردمی سپاه پاسداران اعلام و با صراحت بیان می کنیم ما همه پاسدار هستیم و این واحد دانشگاهی آمادگی دارد با توجه به امکانات و تجهیزات موجود، همکاری‌های لازم را با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در زمینه های مختلف داشته باشد.

احمدی در این دیدار بر پیگیری امضای تفاهم‌نامه همکاری‌های علمی، فرهنگی و پژوهشی بین این واحد و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نور تاکید کرد و گفت: امیدواریم که انعقاد این تفاهم نامه، منشأ خیر و برکت و زمینه‌ساز همکاری‌های مشارکتی این واحد دانشگاهی و شهرستان نور در فعالیت‌های دینی و فرهنگی شود.

سید نعمت اسدی با اشاره به اینکه شرارت و دسیسه های آمریکا علیه ملت ایران ادامه دارد، اظهار کرد: حرکت نابخردانه ترامپ باعث تشدید اتحاد و همدلی ملت ایران شده است.

فرمانده سپاه شهرستان نور افزود: انسجام و اتحاد مردم در پوشیدن لباس سپاه، مشت محکمی به ترامپ و آمریکائیها بود و بدون شک سپاه پاسداران از این پس پرقدرت تر از همیشه در همه صحنه ها در برابر آمریکا و کشورهای کفر قرار خواهد گرفت.

وی بر پیگیری عملیات اجرایی ساخت یادمان دو شهید گمنام دانشگاه آزاد اسلامی واحد نور تاکید کرد و گفت: ما هرچه داریم از همین شهداست، افتخار و سربلندی نظام جمهوری اسلامی ایران به برکت خون شهدا و در سایه رهنمودهای مقام معظم رهبری است.وی بر پیگیری عملیات اجرایی ساخت یادمان دو شهید گمنام دانشگاه آزاد اسلامی واحد نور تاکید کرد و گفت: ما هرچه داریم از همین شهداست، افتخار و سربلندی نظام جمهوری اسلامی ایران به برکت خون شهدا و در سایه رهنمودهای مقام معظم رهبری است.

کد خبر: 1002464

وب گردی

وب گردی