برگزاری دوره های آموزشی و سمینارهای علمی تخصصی نظام مهندسی در واحد شاهرود

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود گفت: با عقد قرارداد "برگزاری دوره های آموزشی و سمینارهای علمی تخصصی نظام مهندسی" اعضای سازمان نظام مهندسی شهرستان های شرق استان سمنان، نیازی به مراجعه به مرکز استان برای شرکت در دوره های ارتقا و تمدید پروانه نخواهند داشت.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز از شاهرود، در جلسه ای با حضور رئیس و تعدادی از مسؤولان دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود و نماینده سازمان نظام مهندسی ساختمان استان سمنان، قرارداد "برگزاری دوره های آموزشی و سمینارهای علمی تخصصی" سازمان نظام مهندسی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود منعقد شد.

در این جلسه دو طرف ضمن ابراز خرسندی از ایجاد زمینه همکاری که برای اولین بار در این دانشگاه صورت گرفته ابراز امیدواری کردند که در آینده بتوانند همکاری های بیشتری در زمینه های آموزشی، تخصصی و استفاده از امکانات و پتانسیل های موجود در دانشگاه ایجاد کنند و از تجربه و دانش اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود بهره برداری شایسته به عمل آورند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود در خصوص تعهدات طرفین اظهار کرد: با عقد این قرارداد دانشگاه متعهد شد که در جهت برگزاری دوره های آموزشی و سمینارهای علمی تخصصی سازمان نظام مهندسی ساختمان محل و امکانات و تجهیزات مناسب آموزشی خود را به کار گیرد و همچنین دوره های آموزشی و سمینارهای علمی را به صورت دقیق مدیریت و اجرا کند. سازمان نظام مهندسی استان نیز متعهد شد که در خصوص اطلاع رسانی زمان و مکان دوره های آموزشی و سمینارهای علمی به متقاضیان و ثبت نام آن ها با جدیت اقدام کند. به همین جهت برگزاری دوره های آموزشی و سمینارهای علمی تخصصی سازمان نظام مهندسی ساختمان از فروردین ماه امسال برای مدت یک سال در دانشگاه ایجاد شد.

ابوالقاسمی فر با بیان اینکه این قرارداد همکاری به مدت یکسال شمسی و از ابتدای سال 98 است، خاطر نشان کرد: با عقد این قرارداد اعضای سازمان نظام مهندسی شهرستان های شرق استان از این پس نیازی به مراجعه به مرکز استان برای شرکت در دوره های ارتقا و تمدید پروانه نخواهند داشت.

وی در پایان از رئیس سازمان نظام مهندسی استان و همکاران وی جهت عقد این قرارداد، قدردانی کرد و ابراز امیدواری کرد با مثبت بودن نتیجه این همکاری، انشاالله در سال های آینده هم شاهد تمدید و گسترش این همکاری ها باشیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1002619

وب گردی

وب گردی