نیروی انتظامی بیش از ۲۰۰ شهید دهه هفتادی دارد

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه ناجا بیش از ۲۰۰ شهید دهه هفتادی دارد، گفت: ناجا به داشتن چنین جوانانی که برای حراست و پاسداری از مرزهای کشور و نیز تامین و امنیت آن، از جان خود می گذرند، به خود می بالد.

به گزارش ایسکانیوز، سردار حسین اشتری در حاشیه یادواره شهدای ناجا و رونمایی از زندگینامه شهید "مهران اقرع" (شهید مرزبانی ناجا) در جمع خبرنگاران،گفت: امروز شهداء برای جوانان و همکاران ما در نیروی انتظامی، یک الگو هستند و ما وظیفه داریم همواره یاد این عزیزان را گرامی داریم و مقام و منزلت آنها را تکریم کنیم؛ زنده نگه داشتن یاد شهدا و خاطره آنها کمتر از خود شهادت نیست .

وی افزود: نیروی انتظامی بیش از ۲۰۰ شهید دهه هفتادی دارد که شهید "مهران اقرع" یکی از این عزیزان است؛ ناجا به داشتن چنین جوانانی که برای حراست و پاسداری از مرزهای کشور و نیز تامین و امنیت آن، از جان خود می گذرند، به خود می بالد.

عالی ترین مقام انتظامی کشور به رونمایی از کتاب" شهید مهران اقرع" به نام " مهران می خندد"، اشاره کرد و گفت: با مطالعه زندگینامه شهدا با راه و منش آنها آشنا خواهیم شد.

فرمانده ناجا با بیان اینکه امنیت و آرامش امروز کشور، مرهون خون شهدا و ایثارگری های آنها است، گفت: امروز کارکنان شاغل در ناجا راه این شهدا را در پیش گرفته اند.

سردار اشتری درباره استفاده از هنر در ترویج فرهنگ زندگی شهدا و ساخت فیلم هایی با این مضامین، گفت: فیلم های کوتاهی از تعدادی از زندگی شهدا تهیه شده و درصدد هستیم در آینده فیلم های بلندی از زندگی این عزیزان تولید شود ؛ قطعا در قالب هنر می توانیم اهداف و آرمان های شهدا را به نسل جوان منتقل کنیم و در این زمینه گام های بیشتری برداریم.

گفتنی است، کتاب «مهران می‌خندد»، زندگینامه و خاطرات مرزبان شهید مهران اقرع از شهدای دهه هفتادی ناجاست که در ۱۷ فروردین سال ۱۳۹۴ در کمین تروریست‌های جیش‌الظلم به همراه هفت نفر از نیروهای پایور و وظیفه ناجا در منطقه مرزی نگور به شهادت رسیدند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1002644

وب گردی

وب گردی