بیست و چهارمین دوره مسابقات سراسری آزمون قرآن و عترت در واحد کرج برگزار شد

بیست و چهارمین دوره مسابقات سراسری آزمون قرآن و عترت ویژه اساتید، کارکنان ودانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز در واحد کرج برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایسکانیوز از کرج آزمون شفاهی بیست و چهارمین دوره مسابقات سراسری قران وعترت در سطح استان البرز و واحد کرج در دو حوزه جداگانه ویژه خواهران و برادران برگزار شد.

در این دوره از مسابقات بیش از 100 نفر از استادان، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز در رشته‌های حفظ جزء 30 ، حفط 5 جزء، حفظ 10جز، حفط 15 جزء، حفظ 20 جزء و حفظ کل و قرائت به روش تحقیق و ترتیل به رقابت پرداختند.

در پایان این مسابقات نفرات اول هر رشته به مرحله نهایی(کشوری) راه یافتند تا در مسابقات مرحله نهایی با نفرات برگزیده سایر واحدهای دانشگاهی به رقابت بپردازند.

مرحله نهایی مسابقات قرآن و عترت دانشگاه آزاد سراسر کشور در استان فارس (شیراز) برگزار خواهد شد و نفرات اول تا سوم کشوری به مرحله ملی راه خواهند یافت.

در پایان مسابقات قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز که به همت کانون قرآن و عترت حوزه معاونت دانشجویی و فرهنگی واحد کرج برگزار شد، به مناسبت قرار گرفتن در آستانه میلاد منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج) مولودی خوانی توسط یکی از شرکت کنندگان اجرا شد و در پایان جلسه با دعا و مناجات یک از داوران حاضر به اتمام رسید.

کد خبر: 1002722

وب گردی

وب گردی