3 کاراته کا دانشگاه آزاد 20 ساله بودند/  دیدارهای پایانی سوپر لیگ حکم فینال را دارد

سرمربی تیم کاراته دانشگاه آزاد اسلامی گفت: مسابقات آسیایی به اتمام رسید و تمرکزمان را روی مسابقات سوپرلیگ معطوف کرده ایم تا دیدار های پایانی که برای ما حکم فینال را دارد با قدرت پشت سربگذاریم.

احمد صافی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی گروه دانشگاه ایسکانیوز درباره نایب قهرمانی تیم کاراته در اولین دوره مسابقات دانشجویی آسیایی 2019 ماکائو گفت: خوشحالم که در اولین دوره از مسابقات قهرمانی دانشجویان آسیا توانستیم به مقام نایب قهرمانی و قهرمانی در بخش کومیته و کاتادست یابیم.

وی افزود: سرسخت ترین رقیب ما در مسابقات ژاپن بود و این تیم به خاطر مدارس و تجربه 60 ساله ای که دارد حرف اول را در کاتا کاراته می زند. با این حال از عملکرد آقایان در تیم راضی هستم و آنها با تمام قدرتشان روی تاتامی قرار گرفتند.

صادفی ادامه داد: در ترکیب تیم اعزامی به مسابقات دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی حضور داشتند و هر 4 نفر توانستند با عملکرد خوبی که داشتند مدال کسب کنند. در مجموع تمام اعضای حاضر در این مسابقات عضوی از خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی هستند .

وی خاطرنشان کرد: تیم دانشگاه آزاد اسلامی در مسابقات از ملی پوشان جوان تشکیل شده بود و از 3 کاراته کا 20 ساله و یک کاراته کا 24 ساله در ترکیب استفاده کردیم و با درخشش آنها توانستیم مدال کسب کنیم.

سرمربی تیم کاراته دانشگاه آزاد اسلامی اظهار کرد: مسابقات آسیایی به اتمام رسید و تمرکزمان را روی مسابقات سوپرلیگ معطوف کرده ایم تا دیدار های پایانی که برای ما حکم فینال را دارد با قدرت پشت سربگذاریم و خوشبختانه ملی پوشان جوان از آمادگی بالایی برخوردار هستند و هدفمان قهرمانی مجدد در لیگ است.

وی خاطرنشان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی تنها تیمی است که در مسابقات هت تریک قهرمانی کرده و جام مخصوص را در باشگاه حفظ کرده است و همچنین امسال هم برای دفاع از عنوان قهرمانی تمام تلاش‌مان را می کنیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1002747

وب گردی

وب گردی