با ابلاغ بخشنامه‌ای از سوی دکتر طهرانچی صورت گرفت؛

تخفیف 20 درصدی دانشگاه آزاد به دانشجویان تحت پوشش بهزیستی

شنبه 31 فروردین 1398 - 14:14
کد مطلب: 1002760
ش

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور بخشنامه ای «شیوه‌نامه اجرایی ثبت‌نام و نحوه دریافت شهریه از دانشجویان تحت پوشش سازمان بهزیستی کشور» را ابلاغ کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بخشنامه «شیوه‌نامه اجرایی ثبت‌نام و نحوه دریافت شهریه از دانشجویان تحت پوشش سازمان بهزیستی کشور» را به رؤسای دانشگاه آزاد اسلامی استان ها، واحدها، مراکز آموزشی و معاونت آموزش عمومی و مهارتی (سما) دانشگاه آزاد اسلامی ابلاغ کرد.

دکتر طهرانچی در این بخشنامه تأکید کرده است: در راستای اجرای تفاهم‌نامه منعقده بین دانشگاه آزاد اسلامی و سازمان بهزیستی کشور و به منظور تحقق اصل عدالت‌محوری و ایجاد فرصت های برابر برای رشد و شکوفایی علمی و فرهنگی همه دانشجویان به ویژه دانشجویان تحت پوشش سازمان بهزیستی، تمام دانشجویان تحت پوشش این سازمان در تمام مقاطع تحصیلی از میزان 20 درصد تخفیف شهریه تحصیلی در نیمسال دوم سال تحصیلی 98-97 برخوردار خواهند شد.

براساس این بخشنامه، به منظور تسهیل در خدمت‌رسانی به این دسته از دانشجویان، شیوه‌نامه اجرایی ثبت‌نام و نحوه دریافت شهریه دانشجویان تحت پوشش سازمان بهزیستی کشور که به امضای معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی و رئیس سازمان بهزیستی کشور رسیده، ابلاغ می‌شود.

براساس شیوه‌نامه اجرایی ثبت‌نام و نحوه دریافت شهریه از دانشجویان تحت پوشش سازمان بهزیستی کشور در دانشگاه آزاد اسلامی، تمام دانشجویان تحت پوشش سازمان بهزیستی کشور در تمام مقاطع تحصیلی از 20 درصد تخفیف از کل شهریه در نیمسال دوم سال تحصیلی 98-97 استفاده خواهند کرد.

همچنین به منظور تسهیل مراحل اداری و رفاه حال مددجویان سازمان، آن دسته از دانشجویان مشغول به تحصیل که در ترم های گذشته معرفی‌نامه خود را به دانشگاه محل تحصیل ارائه کرده‌اند، نیازی به ارائه معرفی‌نامه جدید ندارند، مگر آنکه سنوات تحصیل آنان بیش از سقف مجاز تعیین شده در مصوبه هیأت وزیران باشد. دانشجو موظف است پس از ثبت هر مقطع تحصیلی توسط کارشناسی امور دانشجویان سازمان بهزیستی استان محل سکونت، نسبت به ثبت ترم خود اقدام کند.

در این شیوه‌نامه تاکید شده که دانشجو پس از اتمام مراحل انتخاب واحد و حداکثر تا دو هفته پس از انجام حذف و اضافه، اطلاعات مالی خود شامل هزینه قابل پرداخت پس از اعمال تخفیف را در سامانه درج کند و در اسرع وقت اصل مدارک شامل برگه انتخاب واحد و هزینه شهریه خود را به همراه کارنامه ترم گذشته ممهور به مهر معتبر دانشگاه، به اداره کل بهزیستی استان محل تحصیل تحویل دهد.

انتهای پیام/

167 / 167

نظرات

1- لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب توهین‌آمیز یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران و مغایر با قوانین کشور منتشر نمی‌شود.
3- نظرات پس از تایید منتشر می‌شود.

ایسکاTV

اخبار پر بازدید

آخرین اخبار