بسیج دانشجویی دانشگاه های سراسری و آزاد خواستار هشدار به مسئولان اینستاگرام شدند

بسیج دانشجویی برخی از دانشگاه های سراسری و آزاد در نامه ای به وزیر ارتباطات و فناوری خواستار ساماندهی فضای مجازی و هشدارهای لازم به مسؤلین شبکه اجتماعی اینستاگرام شدند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، بسیج دانشجویی تعدادی از دانشگاه‌های کشور با توجه به اقدام اخیر اینستاگرام مبنی بر مسدود کردن صفحات برخی از کاربران ایرانی نامه‌ای به محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات نوشتند که به شرح زیر است:

رفتار اخیر مسئولین شبکه اجتماعی اینستاگرام در همراهی با اقدامات سخیف و غیر قانونی دولت آمریکا و همراهی دیگر کشورها در جهت تروریست خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که موجب از دسترس خارج کردن صفحات مجازی فرماندهان عالی رتبه سپاه و بعضی از افراد انقلابی و دلسوز شد و باعث تأسف همگان شد.

لذا این رفتار نابخردانه مسئولین اینستاگرام حاکی از عدم آزادی بیان و آغاز جنگ روانی تمام عیار علیه افکار عمومی است، حال که ماهیت این شبکه اجتماعی بر همگان مشخص شده است، از شما و دیگر مسؤولان مربوطه با جدیت امر خواستار ساماندهی به فضای مجازی و هشدارهای لازم به مسؤلین شبکه اجتماعی هستیم.

جنبش دانشجویی بنا بر رسالت خود در پی احقاق حقوق ضایع شده ملت ایران اسلامی است، لذا هرگونه پاسخ منفعلانه در برابر این رفتار وقاحت گرایانه شبکه اینستاگرام مطالبه گری عمومی جنبش دانشجویی را در پی خواهد داشت‌

امضا کنندگان این نامه به شرح زیر است:

بسیج دانشگاه شاهد تهران

بسیج دانشگاه شهید رجایی

بسیج دانشگاه تربیت مدرس

بسیج دانشگاه شهید مطهری

بسیج دانشکده نفت تهران

بسیج دانشکده نقشه برداری سازمان جغرافیایی ن. م

بسیج دانشکده علوم و فنون تهران

بسیج دانشگاه آزاد واحد تهران جنوب

کد خبر: 1002761

وب گردی

وب گردی