ثبت نام در جشنواره « فاوا » تا 10 اردیبهشت تمدید شد

هشتمین جشنواره ملی ارتباطات و فناوری اطلاعات با رویکردی نوین و هدف شناسایی و حمایت از نخبگان و استعداد های برتر فعالان بخش خصوصی این حوزه و ایجاد شور و نشاط علمی، برگزار می شود.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، طبق مصوبه کمیته راهبری جشنواره « فاوا » نام نویسی در این جشنواره تا 10 اردیبهشت ماه تمدید شد.

بر اساس این گزارش، هشتمین جشنواره ملی فناوری اطلاعات و ارتباطات با رویکرد نوین و هدف شناسایی و حمایت از نخبگان و استعدادهای برتر فعالان بخش خصوصی این حوزه و ایجاد شور و نشاط علمی، برگزار می شود.

متقاضیان به شرکت در این جشنواره می توانند با مراجعه به سایت جشنواره به آدرسhttps://festfava.ict.gov.ir/ نسبت به ثبت نام و ارسال مدارک اقدام کنند.

هشتمین جشنواره فاوا در 6 محور، استارت آپ برتر در حوزه ICT؛ دستگاه برتر در ارائه خدمات الکترونیکی؛ توسعه کسب و کار در حوزه فاوا؛ پژوهش های منتهی به فناوری؛ شرکت های برتر IT در توسعه اقتصادی و فناوری فضایی و خدمات فضا پایه برگزار می شود.

طبق اعلام دبیرخانه هشتمین جشنواره فاوا، اسامی برگزیدگان این جشنواره در حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اعلام می شود و از آنان در قالب بسته های حمایتی تقدیر به عمل می آید.

انتهای پیام/

کد خبر: 1002765

وب گردی

وب گردی