جشنواره سینا با هدف نهادینه کردن پژوهش های دانش آموزی برگزار شد

رئیس دانشگاه آزاد واحد علوم و تحقیقات گفت: هدف ما از مشارکت در جشنواره سینا، نهادینه کردن پژوهش در دانش آموزان و شناسایی استعدادها و البته آشنایی آنها با محیط دانشگاه بود.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، مراسم اختتامیه جشنواره بین‌المللی دانش‌آموزی سینا، امروز (شنبه ۳۱ فروردین‌ماه ۹۸) در دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات برگزار شد.

مسعودی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات در این مراسم، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و خوشامدگویی به دانش‌آموزان برگزیده اظهار کرد: تقارن بسیار مبارکی رخ داده و مراسم اختتامیه جشنواره با میلاد حضرت حجت (عج) مصادف شده است. دانش‌آموزان با خانواده‌های‌شان سه روز حضور پرشوری را رقم زدند.

وی ادامه داد: عمده غرفه ها را یک به یک بازدید کرده و با دانش آموزان و مربیان آنها صحبت کردم. جشنواره پرنشاطی بود و من بسیار لذت بردم.

مسعودی تصریح کرد: هدف ما از مشارکت در این جشنواره، نهادینه کردن پژوهش در دانش آموزان و شناسایی استعدادها و البته آشنایی آنها با محیط دانشگاه بود.

وی افزود: امیدوارم حضور دانش آموزان در واحد علوم و تحقیقات، مقدمه ای بر شعار دانشگاه آزاد اسلامی مبنی بر انتخاب اول داوطلبان در سال ۱۴۰۴ باشد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1002776

وب گردی

وب گردی