رئیس جدید دانشکده علوم پایه دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت معرفی شد

با حکم رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت و با حضور معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت و تنی چند از مسئولین، رئیس جدید دانشکده علوم پایه این واحد دانشگاهی منصوب شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایسکانیوز از رشت، در متن این حکم آمده است: به موجب این حکم، شما به عنوان رئیس دانشکده علوم پایه دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت منصوب می شوید. امید است با توکل به خداوند متعال و با صداقت کاری، امانت داری و قانونمندی در انجام امور محوله موفق باشید.

آراسته استادیار پایه 8 و عضو هیأت علمی تمام وقت گروه زیست شناسی واحد رشت بوده و دارای مدرک دکتری تخصصی بیوشیمی پایه است.

وی عضویت هیأت عالی جذب دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان و مدیریت گروه آموزشی زیست شناسی واحد رشت را در سابقه اجرایی همچنین اجرای بیش از ۱۵ طرح تحقیقاتی، چاپ بیش از ۲0 مقاله ISI در مجلات علمی معتبر، مجری سه طرح تحقیقاتی پایان یافته در حوزه پژوهشی، تألیف کتاب «مبانی بیوشیمی آزمایشگاهی» چاپ شده در انتشارات دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت و ارائه چند مقاله در کنفرانس‌های ملی و بین‌المللی، راهنمایی و مشاوره بیش از 40 پایان‌نامه در مقاطع دکتری و کارشناسی ارشد را در کارنامه علمی خود دارد.

انتهای پیام /

کد خبر: 1002782

وب گردی

وب گردی