دانشگاه آزاد اسلامی از دوران کودکی تا مقطع دکتری همراه پژوهشگران است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی از دوران ابتدایی تا مقطع دکتری همراه  کودکان، نوجوانان، جوانان و پژوهشگران است. این شعار همیشگی این دانشگاه است و در راستای آن گام بر می دارد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، مراسم اختتامیه جشنواره پروژه‌های دانش‌آموزی سینا با حضور دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی عصر امروز در واحد علوم وتحقیقات برگزار شد.

دکتر طهرانچی در این مراسم ضمن تبریک میلاد مبارک حضرت اباصالح المهدی (عج) و با بیان اینکه پژوهش و زندگی پژوهشگر از دانشگاه شروع نمی‌شود، گفت:‌ پژوهش در واقع از زمانی که انسان در دوران طفولیت از والدین خود درباره محیط پیرامونش سؤال می‌کند، آغاز می­‌شود. پژوهش تلاش و راهی برای یافتن پاسخ سؤالاتی است که ذهن انسان را درگیر می کند.

وی به برگزاری جشنواره پروژه‌های دانش‌آموزی سینا در واحد علوم و تحقیقات اشاره و تصریح کرد: دانش‌آموزان با شرکت در اینگونه جشنواره‌ها لذت واقعی پژوهش و تحقیق را درک می‌کنند و به انجام پروژه‌های تحقیقاتی بیشتر و بهتر علاقه‌مند می‌شوند.

دکتر طهرانچی تأکید کرد: دانشگاه آزاد اسلامی از دوران ابتدایی تا مقطع دکتری همراه کودکان، نوجوانان، جوانان و پژوهشگران است. این شعار همیشگی این دانشگاه است و در راستای آن گام بر می‌دارد.

جشنواره بین المللی پروژه‌های دانش‌آموزی سینا از 29 فروردین ماه در کتابخانه مرکزی واحد علوم و تحقیقات، با حضور بیش از 5 هزار دانش آموز از سراسر کشور برگزار ‌شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1002796

وب گردی

وب گردی