بارش برف در محدوده  امامزاده هاشم درجاده هراز/ جاده های 11 استان بارانی است

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با اشاره به آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای کشور، گفت: محورهای 11 استان بارانی است و بارش برف درجاده هراز و استان آذربایجان غربی ادامه دارد.

به گزارش ایسکانیوز، سرهنگ نادر رحمانی گفت: بر اساس آخرین گزارش های دریافتی تا این لحظه بارش برف در محور پیرانشهر در استان آذربایجان غربی و محدوده امام زاده هاشم در جاده هراز ادامه دارد.

وی افزود: اکثر محورهای استان های آذربایجان غربی، ایلام، کرمانشاه،گیلان، لرستان و مازندران همچنین محورهای بانه –سقز و مریوان –سنندج در استان کردستان، محور مشهد-نیشابور در استان خراسان رضوی، محورکوهرنگ-مسجدسلیمان در استان چهارمحال و بختیاری، محور جاجرود در شرق استان تهران و محور دامنه-الیگودرز در استان اصفهان بارانی است.

سرهنگ رحمانی گفت: در اکثر محورهای استان خراسان شمالی، آذربایجان شرقی، اردبیل و محور قزوین -رشت در استان قزوین مه گرفتگی همراه با کاهش دید گزارش شده است.

ترافیک:

سرهنگ رحمانی گفت: در آزادراه قزوین به کرج محدوده پایانه شهیدکلانتری تا پل فردیس و آزادراه کرج به تهران محدوده پل فردیس تا پل کلاک و گرمدره ترافیک نیمه سنگین است.

به گفته رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1002857

وب گردی

وب گردی