ثبت امتیاز علمی و پژوهشی برای جشنواره ملی زن و علم

معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم گفت: جشنواره ملی زن و علم با استقبال زنان صاحب نام مواجه شد و امتیاز علمی و پژوهشی برای این جشنواره به ثبت رسیده که بیانگر اهمیت این جشنواره است.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، آیین اختتامیه دومین جشنواره ملی زن و علم (جایزه دکتر مریم میرزاخانی) صبح امروز در تالار علامه امینی دانشگاه تهران برگزار شد.

غلامرضا غفاری معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم در این مراسم اظهار کرد: بی‌تردید افرادی که بخش نخبگان را تشکیل می دهند، دغدغه‌های فردی و اجتماعی دارند. جشنواره زن و علم رخداد ملی است و می کوشد زنان دارای دستاوردهای علمی را در‌حوزه‌های علمی، فرهنگی و اجتماعی معرفی کند.

وی ادامه داد: اعطای جایزه دکتر مریم میرزا خانی به عنوان جایزه به زنان نخبه می تواند منجر به ایجاد انگیزه بیشتر در میان نسل جوان باشد.

معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم گفت: در‌ چهارچوب همکاری معاونت زنان ریاست جمهوری و وزارت علوم، دومین جشنواره زن و علم به عنوان کاری مشترک بین وزارت علوم و معاونت زنان ریاست جمهوری قرار گرفت و جلسه های چندگانه تشکیل و مقرر شد برای مشارکت بیشتر جامعه نخبگانی، در ۶ گروه، آثار و فعالیت های خود را در سامانه ثبت کنند. بیش از ۵۰۰ فرم ثبت نام در این جشنواره در زمان مقرر دریافت شد که ۴۱۶ فرم در داوری این مراسم قرار گرفت.

وی بیان کرد: با توجه به تلاشی که صورت گرفت، جشنواره با استقبال زنان صاحب نام مواجه شد. امتیاز علمی و پژوهشی برای این جشنواره ثبت شد که بیانگر اهمیت این جشنواره است.

غفاری افزود: پس از داوری نهایی، ۱۸ نفر برگزیده و شایسته تقدیر شناخته شدند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1002871

وب گردی

وب گردی