دکتر ولایتی انتصاب فرمانده کل سپاه را تبریک گفت

رئیس هیئت مؤسس و امنای دانشگاه آزاد اسلامی طی پیامی به سردار سرلشکر حسین سلامی، انتصاب وی را به عنوان فرمانده کل سپاه پاسداران تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز ، علی اکبر ولایتی رئیس هیئت مؤسس و امنای دانشگاه آزاد اسلامی طی پیامی به سردار سرلشکر حسین سلامی، انتصاب وی را به عنوان فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تبریک گفت.

در ابتدای این پیام آمده است : انتصاب شایسته جنابعالی از سوی مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) به عنوان فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و افتخار دریافت درجه سرلشگری که نشانه اعتماد رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و همچنین تجربیات و توانمندی‌های ارزنده و سوابق انقلابی جنابعالی می‌باشد را تبریک عرض می‌کنم.

در ادامه افزودند : برای جنابعالی در راستای اجرای دستورات و منویات فرمانده معظم کل قوا، پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و انجام مسئولیت‌ها و وظایف محوله به سپاه در جهت پاسداری از دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی، توفیقات روز افزون مسئلت می‌کنم.

در پایان این پیام دکترولایتی خاطر نشان کردند: همچنین لازم می دانم از زحمات سردار سرلشگر پاسدار جعفری که در جهت پیشبرد اهداف سپاه در دوره مسئولیتشان تلاش‌های فراوانی را داشته اند تقدیر و تشکر کنم.

کد خبر: 1002874

وب گردی

وب گردی