همکاری دانشگاه آزاد و سپاه پاسداران، دانش بومی کشور را تقویت می کند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور پیامی، انتصاب سردار سرلشکر حسین سلامی به فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تبریک گفت.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور پیامی، انتصاب سردار سرلشکر حسین سلامی به فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تبریک گفت.

در ابتدای پیام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آمده است: مسلماً دانش، توان علمی و مدیریتی و تجارب گرانقدر شما در دوران دفاع مقدس پشتوانه مستحکمی برای واگذاری این مسئولیت راهبردی از سوی فرماندهی معظم کل قوا به شمار می‏‌آید و گویای حسن اعتماد معظم‌‏له به شما است که همواره در مقاطع حساس تاریخی به عنوان یار صدیق انقلاب حضوری فعال و مؤثر داشته و دارید.

دکتر طهرانچی در ادامه افزود: با توجه به ظرفیت‌‏های گسترده علمی و پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی، این آمادگی وجود دارد که همچون گذشته تعاملات دوجانبه و پشـتیبانی علمی از آن نهاد مؤثر انقلابی انجام پذیرد که مطمئناً این همکاری در پیشـبرد اهداف گام دوم انقلاب به ویژه حل مشکلات اقتصادی کشور و تقویت دانش بومی در همه عرصه‌‏ها مؤثر خواهد بود.

وی در انتهای پیام خاطر نشان کرد: امیدوارم در انجام مأموریت‏‏‌های سپاه پاسداران و تأکیدات فرماندهی معظم کل قوا و تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران موفق و سربلند باشید. از درگاه خداوند متعال مزید عزت و سربلندی روزافزون برای شما و همکارانتان مسئلت دارم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1002886

وب گردی

وب گردی