برنامه داریم در لیگ دسته یک هم شرکت کنیم/ تیم اسکواش بانوان دانشگاه آزاد از جوانان تشکیل شده است

سرمربی تیم اسکواش بانوان گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته قصد داریم در دوره جدید لیگ برتر، جام حذفی و دسته یک شرکت کنیم تا بتوانیم برای دانشگاه آزاد اسلامی افتخار‌آفرینی کنیم. 

سحر فولادوند در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی گروه دانشگاه ایسکانیوز درباره قهرمانی تیم اسکواش دانشگاه آزاد اسلامی در لیگ برتر گفت: تیم اسکواش بانوان توانست با حضور در مسابقات لیگ برتر و جام حذفی به مقام قهرمانی دست یابد.

وی افزود: با توجه به حضور چند تیم در مسابقات، رقابت میان تیم‌ها خیلی سخت بود و نباید امتیاز از دست می دادیم به همین خاطر با تمام توان به میدان رفتیم و دو جام قهرمانی به‌دست آوردیم.

فولادوند ادامه داد: تیم اسکواش بانوان از ملی پوشان جوان تشکیل شده و یک دانشجو دانشگاه آزاد و یک دانشجو دانشگاه سراسری در تیم حضور دارد و تلاش کردیم با حضور جوانان در ترکیب از قدرت جوانی بهره مند شویم تا به هدفی که داریم برسیم.

وی خاطرنشان کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته قصد داریم که دوره جدید در لیگ برتر، جام حذفی و دسته یک شرکت کنیم تا بتوانیم برای دانشگاه آزاد اسلامی افتخار آفرینی کنیم.

سرمربی تیم اسکواش اظهار کرد: رییس فدراسیون اسکواش قول داده که تیم های قهرمان لیگ برتر در بخش آقایان و بانوان به مسابقات برون مرزی در کره جنوبی اعزام شوند.

فولادوند تصریح کرد: از مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی تشکر می کنم که این فرصت را در اختیار بانوان قرار دادند که در مسابقات اسکواش حاضر شوند و خوشحالم که توانستیم با دو قهرمانی بهترین عملکرد را داشته باشیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1002902

وب گردی

وب گردی