اقدامات شهرداری منطقه 11 در برگزاری جشنواره جهانی فیلم فجر

همزمان با برگزاری سی و هفتمین جشنواره جهانی فیلم فجر که با حضور چهره های سینمایی خارجی و داخلی از روز 29 فروردین تا 6 اردیبهشت در پردیس چارسو در حال اجراست؛ شهرداری منطقه 11 تمهیداتی را برای میزبانی از شرکت کنندگان در جشنواره انجام داده است.

به گزارش ایسکانیوز، نصراله آبادیان شهردار منطقه 11 با بیان این که برگزاری سی و هفتمین جشنواره جهانی فیلم فجر از روز 29 فروردین در پردیس چارسو آغاز شده است؛ گفت: با توجه به این که بخش مرکزی شهر تهران میزبان مهمانان خارجی و داخلی شرکت کننده در این جشنواره است؛ تمهیداتی برای برگزاری مناسب این جشنواره انجام شده است.

آبادیان افزود: نصب المان های جشنواره فیلم فجر و اجرای تبلیغات محیطی شامل نصب پرچم در سطح محدوده و پل حافظ، نصب بنرهای پرتابلی حاوی تبلیغات محیطی و اطلاع رسانی و نیز نصب بنرهای اسپیسی از جمله اقدامات این منطقه در حوزه حوزه زیبا سازی بوده است.

وی گفت: شست و شوی روزانه و پاکسازی مستمر محورهای منتهی به کاخ جشنواره در پردیس چارسو، ساماندهی و رفع سد معبر دستفروشان و بساط گستران در محل نیز از دیگر اقدامات معاونت خدمات شهری و محیط زیست برای برگزاری جشنواره جهانی فیلم فجر بوده است.

آبادیان همچنین با توجه به وجود اماکن و جاذبه های گردشگری در بافت تاریخی حصار ناصری و طهران قدیم از فراهم کردن امکان بازدید مهمانان خارجی از مکان های تاریخی منطقه 11 خبر داد و گفت: به منظور آشنایی مهمانان خارجی با معماری و هنر فاخر ایرانی طی هماهنگی های انجام شده امکان بازدید از برخی موزه ها و ابنیه ارزشمند فراهم شده است که در همین راستا نقشه 2 زبانه فارسی– انگلیسی نیز تهیه و با هدف راهنمایی شرکت کنندگان در جشنواره فیلم فجر در اختیار آنان قرار گرفت.

انتهای پیام/

کد خبر: 1002908

وب گردی

وب گردی