فکرنمی کردم دانشگاه آزاد قهرمان شود/ تیم بانوان اسکواش به مسابقات برون مرزی اعزام می شود

رییس فدراسیون اسکواش گفت: زمانی که دانشگاه آزاد برای تیمداری در لیگ اسکواش اعلام آمادگی کرد فکر نمی کردم که بتواند عنوان قهرمانی را کسب کند.

مسعود سلیمانی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی گروه دانشگاه ایسکانیوز گفت: امسال لیگ اسکواش جذابیت بالایی در بخش آقایان و بانوان داشت و هرسال شاهد پویایی لیگ برتر هستیم.

وی افزود: بدون شک حضور تیم های بیشتر در لیگ اسکواش ظرفیت های این رشته را افزایش می دهد و در ادامه راه جوانان بیشتری به اسکواش علاقه مند خواهند شد .

رییس فدراسیون اسکواش اظهار کرد: زمانی که دانشگاه آزاد برای تیمداری در لیگ اسکواش اعلام آمادگی کرد فکر نمی کردم که بتواند عنوان قهرمانی را کسب کند . این تیم زمانی وارد عمل شده بود که تیم های حاضر در مسابقات بسته شده بودند اما دانشگاه آزاد اسلامی در دقایق پایانی تیم را تشکیل داد.

سلیمانی تصریح کرد: تیم دانشگاه آزاد اسلامی با عملکردی که داشت توانست در دو بخش به مقام قهرمانی برسد و این تیم قدرت خود را در مسابقات به نمایش گذاشت.

وی ادامه داد: در گذشته تیم های قهرمان کاپ و مدال دریافت می کردند و ارزش معنوی داشت اما در تلاش هستیم تا بعد مادی را هم در نظر بگیریم و پاداشی به تیم های قهرمان در بخش آقایان و بانوان پرداخت کنیم.

رییس فدراسیون اسکواش خاطرنشان کرد: قرار است تیم های قهرمان را به کره جنوبی اعزام کنیم و با توجه به این موضوع تیم دانشگاه آزاد اسلامی هم به مسابقات برون مرزی اعزام خواهد شد. البته این طرح در وزارت ورزش و جوانان مطرح می شود و پس از تایید نهایی انجام می شود.

وی تاکید کرد: کسانی که در کنارم حضور دارند می دانند قولی که می دهم عملی می شود و به تیم های قهرمان قول می دهم که به جای پاداش نقدی اندک به مسابقات برون مرزی اعزام شوند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1002912

وب گردی

وب گردی