برخورد پلیس راهور تهران بزرگ با خودرو‌های دودزا

کارشناس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: کلیه وسایل نقلیه‌ای که به علت نقص فنی دودزا هستند ترددشان در سطح معابر شهری ممنوع است و در صورت مشاهده توسط کارکنان پلیس برابر مقررات اخذ پلاک خواهد شد.

به گزارش ایسکانیوز، سرهنگ دوم مجید رنجبر کارشناس مرکز کنترل ترافیک این پلیس گفت: شهروندان محترم پایتخت می‌بایست توجه داشته باشند کلیه وسایل نقلیه‌ای که به علت نقص فنی دودزا هستند ترددشان در سطح معابر شهری ممنوع است و در صورت مشاهده توسط کارکنان پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ برابر مقررات اخذ پلاک خواهد شد و پلاک اعزام به تعمیرگاه به راننده وسیله نقلیه دودزا تحویل می‌گردد.

رنجبر افزود: چنانچه مشکل نقص فنی خودرو در مدت زمان مشخص شده در برگه رسید پلاک اعزام به تعمیرگاه برطرف گردید، صاحب وسیله نقلیه می‌تواند به ستاد راهنمایی و رانندگی منطقه‌ای که پلاک خودرو در آن ضبط شده است مراجعه کند و پس از آزمایش توسط کارشناسان منطقه پلاک اعزام به تعمیرگاه را تحویل دهد و پلاک اصلی خود را دریافت کند. اما در صورتی که صاحب وسیله نقلیه طی مدت زمان مشخص شده به مشکل فنی وسیله نقلیه خود رسیدگی نکند و توسط کارکنان پلیس راهور در سطح شهر مشاهده شود، خودرو به پارکینگ انتقال داده خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1002950

وب گردی

وب گردی