انتشاراسامی خبرنگاران دریافت کننده طرح ترافیک در سامانه شفافیت/ثبت نام تا 7 اردیبهشت

مدیر واحد ساماندهی محدوده‌ها و طرح‌های ترافیک با اشاره به اینکه امسال اسامی رسانه‌ها و خبرنگارانی که طرح ترافیک دریافت می‌کنند در سامانه شفافیت منتشر خواهد شد، گفت: 7 اردیبهشت ماه، آخرین مهلت ثبت‌نام طرح ترافیک خبرنگاران است.

به گزارش ایسکانیوز، عمار سعیدیان‌فر مدیر واحد ساماندهی محدوده‌ها و طرح‌های ترافیک در گفت‌وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری فارس در ارتباط با طرح ترافیک خبرنگاران گفت: ثبت‌نام طرح از چند روز پیش برای خبرنگاران، روزنامه‌نگاران و عکاسان آغاز شده و تا 7 اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت.

وی افزود: خبرنگاران جهت ثبت‌نام برای طرح ترافیک باید به سایت «تهران من» مراجعه کرده و از طریق حساب کاربری خود مدارک لازم را بارگذاری کنند.

مدیر واحد ساماندهی محدوده‌ها و طرح‌های ترافیک با بیان اینکه بخشی تحت عنوان شرایط خاص برای ثبت‌نام خبرنگاران در این سایت در نظر گرفته شده است، گفت: افرادی که زودتر جهت قرار دادن مدارک مورد نیاز در این سایت اقدام کنند، کمیته بررسی اقدامات لازم را با اولویت برای آنها انجام خواهد داد.

سعیدیان فر گفت: کمیته بررسی شامل افرادی از کمیسیون عمران و کمیسیون فرهنگی، اجتماعی شورای شهر تهران، معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد، معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری و یک نفر از جامعه عکاسان و یک نفر از رسانه‌های مستقل غیردولتی است.

وی با بیان اینکه امسال نسبت به سال گذشته ظرفیت ارائه طرح ترافیک به خبرنگاران اندکی کاهش یافته است گفت: اسامی خبرنگاران و رسانه‌هایی که طرح ترافیک دریافت می‌کنند در سامانه شفافیت، قرار خواهند گرفت.

فارس

انتهای پیام/

کد خبر: 1002970

وب گردی

وب گردی