بارش برف و باران در سی و چهارمین روز از بهار/ضرورت استفاده از زنجیر چرخ درجاده های برفی

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با اشاره به آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای کشور، گفت: در سی و چهارمین روز از بهار بارش برف در جاده های 6 استان ادامه دارد.

به گزارش ایسکانیوز، سرهنگ نادر رحمانی گفت: بر اساس آخرین گزارش های دریافتی تا این لحظه بارش برف در اکثر محورهای استان اردبیل، محور های اهر_تبریز، مرند_صوفیان و هشترود_زنجان در استان آذربایجان شرقی، محور آستارا-اردبیل در استان گیلان و محور مریوان_سقز در استان کردستان ادامه دارد.

وی افزود: رانندگانی که قصد تردد در جاده خلخال- اسالم و سرچم- اردبیل را دارند با رعایت موارد ایمنی باید از زنجیر چرخ استفاده کنند.

سرهنگ رحمانی گفت: اکثر محورهای استان های آذربایجان غربی، خراسان شمالی، گلستان، مازندران و گیلان همچنین محور بناب-آذرشهر در استان آذربایجان شرقی و محور پارس آباد_مشکین شهر در استان اردبیل بارانی است.

وی ادامه داد: در ارتفاعات استان های آذربایجان غربی، قزوین، خراسان رضوی و خراسان شمالی همچنین در محور فیروزکوه محدوده گدوک و محدوده های هزارچم و دهانه شمالی تونل کندوان در جاده کرج- چالوس مه گرفتگی همراه با کاهش دید گزارش شده است.

ترافیک نیمه سنگین:

سرهنگ رحمانی با اشاره به ترافیک جاده ها گفت: در آزادراه قزوین به کرج از پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس و آزادراه کرج به تهران از پل فردیس تا پل کلاک و محدوده گرمدره ترافیک نیمه سنگین است.

به گفته رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1002973

وب گردی

وب گردی