خوف رژیم غاصب اسرائیل از موضع گیری های انقلابی سردار سلامی بیشتر است

معاون تحلیل و بررسی بسیج اساتید تهران بزرگ گفت: سردار سلامی در بیان حقایق و گوهر ناب انقلاب اسلامی تبحر ویژه ای دارد.

روح الله سلگی معاون تحلیل و بررسی بسیج اساتید تهران بزرگ در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز ضمن تبریک به سردار سلامی برای انتصابش به عنوان تصدی فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گفت: از سردار سلامی انتظار داریم صادقانه همچون گذشته از دستاوردهای انقلاب اسلامی پاسداری کند و با درایت و ایثار در اعتلای نظام جمهوری اسلامی ایران و خدمت خاضعانه به هموطنان تلاش کند.

وی ضمن قدردانی از مجاهدت و خدمات ارزشمند سردار سرلشکر پاسدار جعفری در دوران تصدی فرماندهی کل سپاه، بیان کرد: امیدواریم سردار جعفری در عرصه های گوناگون انقلاب اسلامی به نقش آفرینی موثر خود ادامه دهند .

سلگی در پاسخ به این سوال که چه وجه تمایزهای بین سردار جعفری و فرمانده جدید سپاه پاسداران ممکن است وجود داشته باشد گفت: در نظام مکتبی و ولایی انقلاب اسلامی و در ارگان سپاه که در واقع عصاره ارگان های انقلابی است، نمی توان گفت صدای یک فرمانده در برابر آمریکا و اسرائیل رساتر از فرمانده دیگر است.

معاون تحلیل و بررسی بسیج اساتید تهران بزرگ عنوان کرد: همان گونه که فرمانده های صدر اسلام نظیر حضرت حمزه عموی پیامیر(ع) که اولین فرمانده سپاه اسلام بودند یا مالک اشتر که فرمانده لشکر امام علی(ع) بودند هیچ گونه تفاوتی در رویکرد نداشتند و در دو محور برافراشته شدن پرچم الله و فرو کاستن طاغوت زمان تلاش می کردند، اکنون نیز اینگونه است.

وی تاکید کرد: امروزه انقلاب اسلامی نیز میراث دار جریان مبارزه با استکبار است و در سپاه پاسداران یک صدای رسا علیه طاغوت و یزید زمان وجود دارد و صدای کندتر و تندتر وجود ندارد.

سلگی با بیان اینکه خوف رژیم غاصب اسرائیل از موضع گیری های انقلابی سرلشکر سلامی بیشتر است، گفت: سردار سلامی در بیان حقایق و گوهر ناب انقلاب اسلامی تبحر ویژه ای دارد.

مریم شمسایی نیا

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر: 1002981

وب گردی

وب گردی