ایجاد قرارگاه جهادی در دانشگاه آزاد برای کمک به سیل زدگان، الگوی سایر نهادها باشد

مشاور فرهنگی رئیس هیأت مؤسس و هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی گفت: دانشگاه آزاد در ساعات اولیه وقوع سیل با ایجاد قرارگاه در مناطق سیل زده به کمک هموطنان شتافت و این اقدام می‌تواند الگویی برای سایر نهادها باشد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از واحد کاشان، نشست هم اندیشی با حضور حمیدرضا مقدم فر مشاور فرهنگی رئیس هیأت موسس و هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی، استادان و کارمندان دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان در این واحد دانشگاهی برگزار شد.

مقدم فر در این نشست با تبریک اعیاد شعبانیه گفت: امروز شاهد کمک تمامی هموطنان به مردم سیل‌زده کشور هستیم که نمونه ای از همدلی و همراهی ملت بزرگوار است و این روحیه کمک و همراهی از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی در مردم وجود داشته است.

مقدم فر اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی در ساعات اولیه وقوع سیل با ایجاد قرارگاه در مناطق سیل زده به کمک هموطنان نیازمند شتافت و اقدام این دانشگاه می‌تواند الگویی برای سایر نهادها باشد.

وی افزود: سیل اخیر علیرغم ایجاد مشکلات و آسیب های جدی برای خانواده ها، اما فرصت های اقتصادی، فرهنگی، امنیتی و سیاسی نیز برای نظام اسلامی ایران به وجود آورد و مردم با صبر و تحملی که از خود نشان خواهند داد در کمترین زمان ممکن آثار حضور نیروهای جهادی را خواهند دید.

مشاور فرهنگی رئیس هیأت موسس و هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی خاطرنشان کرد: امپراطوری به وجود آمده در گذشته در دانشگاه آزاد اسلامی با حضور دکتر ولایتی از بین رفته است.

دکتر مقدم فر اظهار کرد: با وجود دکتر ولایتی به عنوان امین مقام معظم رهبری و چهره علمی که مقالات علمی ایشان در دنیا استفاده می شود و نیز دکتر طهرانچی که از چهره های متدین و دانشمند هستند و از همان دوران نوجوانی در جبهه های نبرد حضور داشتند، دانشگاه آزاد اسلامی باید کانون فرهنگی و دینی شود که این امر در کنار رشد علمی، دانشگاه آزاد اسلامی را به عنوان یک برند معرفی خواهد کرد.

وی در پایان این نشست گفت: اگرچه به جهت برخی ناکارآمدی ها، شدت تحریم ها بر زندگی روزمره مردم فشار بیشتری وارد کرده، اما یقین داریم با کمک جوانان دانشمند و انقلابی تحریم ها را نیز به فرصت تبدیل خواهیم کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1002982

وب گردی

وب گردی