22 اردیبهشت؛ آغاز ثبت‌نام آزمون زبان MSRT

ثبت‌نام آزمون انگلیسی MSRT از 22 اردیبهشت ماه آغاز می شود.

به گزارش خبرنگار حوزه دانش و آموزش ایسکانیوز، ثبت‌نام آزمون انگلیسی MSRT از ساعت 14 ظهر یکشنبه 22 اردیبهشت ماه آغاز و در ساعت 18 عصر 29 اردیبهشت به پایان می‌رسد.

آزمون انگلیسی MSRT،‌ درتاریخ 31 خرداد 98 برگزار خواهد شد. نتایج این آزمون در ساعت 10 صبح پنج شنبه 6 تیرماه 98 اعلام خواهد شد. هزینه ثبت نام آزمون نیز 600 هزار ریال (شصت هزارتومان) و پرداخت آن بصورت الکترونیکی است.

داوطلبان لازم است در انتخاب تاریخ و حوزه آزمون دقت لازم را داشته باشند زیرا انصراف یا تغییر تاریخ و تغییر حوزه آزمون امکان پذیر نخواهد بود. همچنین داوطلبانی که در سامانه برای شرکت در آزمون پروفایل نساخته اند، فقط در روز و ساعت اداری از روزشنبه تا چهارشنبه 8صبح الی 16 اجازه ساختن پروفایل در سامانه را دارند. همچنین تائید مدارک بعد از ساختن پروفایل توسط مدیر سامانه انجام می‌شود.

لازم به ذکر است حوزه های برگزاری آزمون دارای ظرفیت مشخص هستند و ممکن است قبل از تاریخ پایان ثبت نام ظرفیت ها تکمیل شوند، به همین منظور لازم است داوطلبان در صورت امکان در روزهای اول ثبت نام کنند؛ در صورت تکمیل ظرفیت حوزه مورد نظر آن‌ها، افزایش ظرفیت امکان پذیر نخواهد بود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1003003

وب گردی

وب گردی