استفاده از ظرفیت علمی دانشگاه آزاد اسلامی برای جلوگیری از وقوع حوادث طبیعی

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان‌شرقی بر ضرورت استفاده از ظرفیت‌های علمی این دانشگاه برای جلوگیری از وقوع حوادث طبیعی همچون سیل و زلزله تأکید کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از واحد تبریز، دکتر عزیز جوانپور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی در جلسه شورای دانشگاه با قدردانی از همدلی و همکاری دانشگاهیان در حادثه سیل اخیر در برخی استان‌های کشور، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاهی اجتماعی بوده و همواره رفع مشکلات و مسائل کشور را در دستور کار قرار داده است.

وی به گستردگی دانشگاه آزاد اسلامی در سطح کشور اشاره کرد و افزود: این دانشگاه در حادثه سیل اخیر برای رفع دغدغه‌های مردم آستین همت بالا زد تا به بهترین نحو و در سریع‌ترین زمان از آلام و مشکلات مردم بکاهد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان شرقی با تأکید بر نقش دانشگاه‌ها در جلوگیری از وقوع حوادثی همچون سیل و زلزله، اظهار داشت: دانشگاه‌ها باید با استفاده از ظرفیت‌های علمی خود این حادثه را به طور دقیق بررسی و با ارائه نتایج و راهکار از وقوع اینگونه حوادث جلوگیری کنند.

دکتر جوانپور در ادامه به اهمیت شورای دانشگاه آزاد اسلامی اشاره کرد و گفت: شورای دانشگاه یک مرجع و ارگان مهم تصمیم‌گیری بعد از هیات ‌مؤسس و هیات ‌امنا است که مهم‌ترین موضوعات آموزشی ـ دانشجویی، فرهنگی، پژوهشی، اداری ـ مالی، ورزشی، عمرانی و ... واحدهای دانشگاهی در آن مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1003005

وب گردی

وب گردی