دانشگاه آزاد از بنیه قوی اسلامی و علمی برخوردار است

نماینده ولی‌فقیه و امام‌جمعه همدان گفت: با شناخت و ارتباطی که من با مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی دارم این مجموعه از فضا مناسب فرهنگی و معنوی برخوردار است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایسکانیوز، حجت‌الاسلام حبیب‌الله امام جمعه همدان شعبانی در دیدار صمیمی با هیات رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی همدان گفت: دانشگاه آزاد اسلامی از بنیه قوی اسلامی و علمی برخوردار است و ما هم هر کمکی از دست وتوانمان برآید برای این مجموعه دریغ نخواهیم کرد.

وی افزود: امیدواریم بتوانیم در فضای صمیمی از تمامی نظرات و اندیشه استادان دانشگاه بهره کافی را ببریم، متأسفانه ما صاحب‌نظران خوبی در دانشگاه‌هاداریم که کمتر در جامعه حضور دارند.

امام‌جمعه همدان بیان کرد: باید تلاش کنیم که حضور استادان و صاحب‌نظران در جامعه نمود بیشتری پیدا کند تا جامعه و مردم از اندیشه این افراد بهره‌مند شوند.

نماینده ولی‌فقیه در استان همدان تصریح کرد: دفتر امام‌جمعه بر روی اساتید دانشگاه همیشه باز است و همه صاحب‌نظران می‌توانند دغدغه‌های خود را پیرامون مسائل اجتماعی با وی در میان بگذارند

در ادامه مرتضی قائمی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی همدان نیز پرورش نیروهای خلاق، ارزشمند، مفید، متدین و متخصص را از وظایف اصلی جامعه دانشگاهی دانست و افزود: نظام مقدس جمهوری اسلامی برای پیشبرد اهداف، نیاز مبرم به افرادی دارد که به‌طور همزمان جامع تعهد و تخصص است.

وی گفت: تربیت نیروی متخصص متعهد و فارغ‌التحصیلانی که به درد جامعه بخورند هدف اصلی دانشگاه آزاد اسلامی است.

کد خبر: 1003007

وب گردی

وب گردی