دشمنان باید پاسخ دهن کجی خود در منطقه را از سوی سپاه دریافت کنند

دبیر سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه های تهران بزرگ گفت: نگاه سردار سلامی در این حوزه  همانند سایر سپاهیان انقلابی بسیار موثر و پیش برنده است زیرا ایشان با موضع گیرهای انقلابی خود بارها جواب یاوه گویی های دشمنان و در راس آنها آمریکا را داده است.

محمد نوری دبیر سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه های استان تهران در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، با اشاره به فضای کنونی حاکم بر منطقه خاورمیانه و منطقه جنوب شرق آسیا، گفت: انتصاب سردار پاسدار سلامی به منصب فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یک پیام مهم برای نظام استکبار دارد که پاسخ هر گونه اقدام نابخردانه را دریافت خواهد کرد.

وی در خصوص انتصاب سردار سلامی، افزود: مقام معظم رهبری به عنوان فرمانده کل قوا در انتصابات فرمانده های نظامی کاملا نگاهشان به سمت پاسخ گویی به دشمنان انقلاب است چراکه دشمن پای خود را از گلیمش فراتر گذاشته که نمونه بارزش قرار دادن نام سپاه در لیست سازمان های تروریستی است.

نوری با تاکید بر اینکه دشمنان باید پاسخ دهن کجی خود در منطقه را از سوی سپاه دریافت کنند، گفت: نگاه سردار سلامی در این حوزه همانند سایر سپاهیان انقلابی بسیار موثر و پیش برنده است زیرا ایشان با موضع گیرهای انقلابی خود بارها جواب یاوه گویی های دشمنان و در راس آنها آمریکا را داده است.

دبیر سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه های استان تهران ضمن تقدیر از زحمات سردار جعفری به خاطر خدمات ارزنده ایشان برای پیشبرد اهداف انقلاب، گفت: سردار جعفری مسئولیت خود را با شعار تحول در سپاه آغاز کردند و حقیقتا این هدف و شعار تا حدود زیادی تحقق یافت که از ایشان به خاطر خدمات ارزشمند در حوزه های مختلف تشکر و تقدیر کرد.

وی یکی از مهمترین ویژگی های سردار جعفری را اینگونه بیان کرد: از نقاط مثبت شخصیت سردار حعفری ارتباط گیری با جریان دانشجویی و فضای دانشگاهی بود. و اکثر فعالین دانشجویی تایید می کنند که سردار جعفری دعوت از سوی تشکل های دانشجویی برای حضور در دانشگاه ها را با پاسخ مثبت جواب دادند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1003023

وب گردی

وب گردی